E.S Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Hei:D Diffen min holder på å gå i dass, Jeg har en 520 24v e34. Hvilken diff kan jeg kjøpe som passer? Skal ha Sperr/ diffbrems. Må jeg bytte travers, akslinger osv. viss jeg kjøper den store diffen? Håper på kjapt svar.. takk:D
jsr-Racing Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 ta av den du har og gjør den godt rein og sveis den da:P da blir det sperr
kje Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Later som æ ikke så de to overstående innleggene Hva mener du med stor diff? E34 520i ble kun levert med det som omtales (i E30-verden) som stor diff, så vidt mæ bekjent... Du kan hente diff fra E28, E30 eller E34 520 iallfall. På E30 må du flytte baklokket fra den du har idag og over på den "nye". Husk å sjekke utvekslinga! Sjøl har æ henta diff fra E30 325i med 25% sperre med utveksling 3,64 mot originalt 3,46.
E.S Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Later som æ ikke så de to overstående innleggene Hva mener du med stor diff? E34 520i ble kun levert med det som omtales (i E30-verden) som stor diff, så vidt mæ bekjent... Du kan hente diff fra E28, E30 eller E34 520 iallfall. På E30 må du flytte baklokket fra den du har idag og over på den "nye". Husk å sjekke utvekslinga!Sjøl har æ henta diff fra E30 325i med 25% sperre med utveksling 3,64 mot originalt 3,46. På e34 525 å oppover er det vell diffen større har jeg hørt, helt andre fester, så da må man vell bytte travers å? Men over til e30 diff, så alle de e30 diffene som har 25% sperre passer vist jeg bytter lokket bak på klokka? Takker for svar:D
kje Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Hvor vidt den er større vet æ ikke, men det er iallfall en annen innfesting som du sier. Hva som må skiftes isåfall vet æ heller ikke... Vil tro alle med sperre på E30 er store diff'en så da skal det bare være å bytte baklokket og montere ja. Ville nok skiftet olje og diverse pakninger først da. Min har begynt å svette i simmerringene rundt stikkakslingene.
jsr-Racing Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 nei diffen med sperr er ikke noe større er samme diff med annen innmat og det med baklåkket er ikke noe problem siden du har det.(vist du henter fra e34 eller e28)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå