E36Ole Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Drog litt på ut fra eit kryss og så smalt det då eg drog den i 2. gear. der er den stuck. clutch virker som normalt. Nokon som har erfart dette før? grus inni kassa? eller går det ann å reparere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Ole Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 ingen so har knust ein kasse før? håp for den gammle girkassa? eller ny? tar hvertfall ut kassa i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 lettere å sette i ei ny ei koster ikke no serlig. har nok knust noe i kassa ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Ole Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 holder på å demontere girkassa no. nokon so har ein grei framgangsmåte der? har tatt av travers/feste på girkassa og skrudd laus mellomaksel. men lurer på om det går ann å kun ta av gir delen på kassa, uten å ta av clutchdelen. det ser ein del enklere ut. men kor mangen skruere er det rundt? så eg ikkje har gløymt ein eg ikkje ser og stresser og drar i den... Nokon so har ein girkasse liggende? må vel ha meg ein ny til å putte oppi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 viss eg ikkje tar feil e det 11 skrua ? er utvendi torks, osso er der to 10mm nesten heilte nede på sidene, 1 på kver side clutchen henge igjen den e festa i svinghjulet ikkje i girkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Ole Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Må Innsugsmanifold av for å komme til dei øverste skruene på kassa? Må starteren av for å ta ut kassa, eller står den igjenn av seg sjøl når dei 2 skruene e løyst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 ja stararen din må av. også e da 2 skrue på topp på kassen som e ett mareritt og få ut dar må du ha mangen forlengara.. nåke meir en da trenge du ikkje.. kan vera att kassen sitte litt fast får da om du har løys alt bere sjå att du kan dreia kassen litt vekk fra skruehølena før du bruka makkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Ole Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 okei. kjøpt me torx piper no, so skal te å begynne.. korleis gjer ein da med slangen til clutch? og gir overføringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 e bare til og løyse slaveselyderen (m6 muttere tror eg).. men husk og ikkje trykk på clutchpedalen mens den er ute. vist du gjør det spretter den ut og vil lekke og er ikke alltid like lett og få tett igjen eller montere .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå