duemorty Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Var på eu med bilen min herm om dagen og fikk feil på noen små ting. Det eneste som gjenstår no er det ene bremselyset, det vil ikke virke. har sjekket pæren og den er i god form. Noen som vet hva årsaken kan være? de 2 andre bremselysene virker. Takker for svar
kje Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Frem med multimeteret og mål i kontaktsettet til lyset mens en trår på bremsen. Sikkert så enkelt som dårlig kontakt... Veldig greit om du opplyser om hvilket bremselys det dreier sæ om.
duemorty Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Skrevet Juni 8, 2010 hehe det glemte jo eg ja. Er på baklykten. vis det er dårlig kontakt kan jeg bare lage en fjuskeledning fra andre siden då så jeg bare får den eu, og heller fikse det etterpå? Og om det går noen som vet hvilke ledning det er då?
kje Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Hehe... Regnte jo med det var bak altså, men noen har jo bremselys over koffertlokket også. Skal gå greit å laske over midlertidig, men feilen ligger mest sansynligvis i koplingstykket til den aktuelle baklykta. Dette greier du å måle dæ frem til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå