Elliott Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Send gjerne PM med info og bilder:D 1995 modell, 318 TDS, gådd 223000, helt rustfri, null slitasje på interiør, ac, klima, nylakka front (skjærmer, panser, ny orginal fanger) da ble det montert nye lykter i fanger, ny grill i fanger, nye nyrer og emblem. Orginale m-tech 17'' sommerfelger som nettopp er hentet fra lakkeringsverksted, er så si nye dekk på sommerfelgene. 16'' BBS felger på vinter med nye hakka piggdekk nå i høst. Er montert focal høytalere i hele bilen og en sony usb spiller. Kommer ikke på så mye mer i farta, har desværre ingen bilder av bilen etter den var på lakkverksted, men skal få tatt noen snarest mvh Mats Ps: har jeg glemt noe du lurer på er det bare å spørre (skulle bli en PM men noe gikk galt )
h4ns3n Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 toppen gikk til helvete på vei hjem fra jobb i går, denne VURDERES nå solgt som den står, da jeg ikke orker å tenke på å fikse den foreløpig.. sitter m50b20 drivlinje på den, så det som evt trengs for å bytte tilbake til m50b20 er vel bare motor, motorledningsnett og hjerne. vet ikke hva som må gjøres på motoren som står i for å fikse denne. Bytter man motoren er det MYE bil igjen for pengene, en kule eller noe må byttes høyre side foran, så hadde forstillingskontroll vært lurt. pluss 2 pærer i baklampene;) Kom med bud.
h4ns3n Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Mest mulig, bud mottas og vurderes.. Så får jeg se om jeg velger å bytte motor i den eller ikke.. Fornuften sier vel jeg burde det, mens resten av sjela har lyst til å bare kjøpe ny bil.. Gir heller ikke noe svar på bud før jeg vet hva som skjer
Anbefalte innlegg