Gå til innhold

SLETTES

h4ns3n
 Share

Anbefalte innlegg

Send gjerne PM med info og bilder:D

1995 modell, 318 TDS, gådd 223000, helt rustfri, null slitasje på interiør, ac, klima, nylakka front (skjærmer, panser, ny orginal fanger) da ble det montert nye lykter i fanger, ny grill i fanger, nye nyrer og emblem. Orginale m-tech 17'' sommerfelger som nettopp er hentet fra lakkeringsverksted, er så si nye dekk på sommerfelgene. 16'' BBS felger på vinter med nye hakka piggdekk nå i høst. Er montert focal høytalere i hele bilen og en sony usb spiller. Kommer ikke på så mye mer i farta, har desværre ingen bilder av bilen etter den var på lakkverksted, men skal få tatt noen snarest :)

mvh Mats

Ps: har jeg glemt noe du lurer på er det bare å spørre :)

(skulle bli en PM men noe gikk galt :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

toppen gikk til helvete på vei hjem fra jobb i går, denne VURDERES nå solgt som den står, da jeg ikke orker å tenke på å fikse den foreløpig..

sitter m50b20 drivlinje på den, så det som evt trengs for å bytte tilbake til m50b20 er vel bare motor, motorledningsnett og hjerne. vet ikke hva som må gjøres på motoren som står i for å fikse denne.

Bytter man motoren er det MYE bil igjen for pengene, en kule eller noe må byttes høyre side foran, så hadde forstillingskontroll vært lurt. pluss 2 pærer i baklampene;)

Kom med bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest mulig, bud mottas og vurderes.. Så får jeg se om jeg velger å bytte motor i den eller ikke..

Fornuften sier vel jeg burde det, mens resten av sjela har lyst til å bare kjøpe ny bil..

Gir heller ikke noe svar på bud før jeg vet hva som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...