beyeren Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Hei, har 2 småproblemer med bilen min som jeg gjerne hadde lyst og rette på. Problem nr 1 er at det digitale kilometer telleren ikke viser hele tallene og mangler noe annet også som skal være der, sånn ser det ut nå: Problem nr 2 er rattet som man skal kunne dra mer mot seg for og stille det inn. Det går bare ikke ann og gjøre det, noen som har noe forslag på dette ? Takker på forhånd:) Mvh Beyeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 første problemet er vel pixelfeil. enkleste er vel ofte å bytte den. kan også vere dårlig kontakt som gjør at pixlene blir sånn.. er iallefall et problem på e39. rart det med rattet. ta av dekslet som er forran rattstammen. og se om det er noe som ligger i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 På min E34 funker heller ikke rattjusteringen. Jeg har lest et sted at hvis man strammer den store mutteren på rattstammen for hardt kan dette skje (justere slakk på styringa). Mistenker at min er justert maks pga det er en noe komplisert jobb å justere bort slakk på selve snekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 har ligget og sitt hva som er problemet med rattet, det er ingenting som sperrer, men hvor skal rattsammen forlenge seg når jeg drar? er det før den runde gummi greia eller etter? Mvh Beyeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Kanskje litt sent nå, men slakk litt på den store mutteren på rattstammen (36mm eller lignende) til du igjen kan justere rattet. Angående speedometeret har æ akkurat samme problemet. Har lest litt på det og fått inntrykk av at man ved å skifte kabelen fra printkortet til displayet kan fikse problemet. Søk på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå