Martlu Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Hei folkens Har byttet indre og ytre endeledd på begge sider, og bærearm på høyresiden. Etter dette svinger bilen veldig til en av sidene. Jeg har ikke tatt hjulstillingskontroll, men jeg tenkte jeg skulle ta dette etter at jeg hadde byttet venstre bærearm også. Jeg har ikke stilt noe på endeleddene, bare strammet til. Tror dere hjulstillingskontrollen vil ordne problemet, eller ligger det noe mer i det enn som så? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Ettersom du har byttet endeleddene kan spissingen ha blitt feil hvis du ikke har tatt kontrollmålinger før og etter. Jeg ville ha byttet venstre bærearm og foringer hvis det ikke er gjort, og så tatt en firehjulskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Du har nok ikke fått det nøyaktig nok. Skal ikke mange mm til før rattet blir skeivt. Kom deg på firehjulskontroll før dekka er gnagd i filler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martlu Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Ja, har byttet foring og bærearm på venstresiden også nå Skal på kontroll så fort som mulig. Må bare få byttet bremserør og bremsesko og tatt en på etterkontroll i samme slengen. Men jeg skulle rygge ut bilen fra garasjen i dag og da var det noen klunkelyder framme, og venstre forhjul står skrått innover og heller inn oppe. Mistenker at det kan være den midterste skruen på bærearmen som ikke er helt fast, men har dere ellers noen tips? Skal få sett på det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå