Gå til innhold

Bytte av indre/ytre endeledd

Martlu
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Har byttet indre og ytre endeledd på begge sider, og bærearm på høyresiden. Etter dette svinger bilen veldig til en av sidene. Jeg har ikke tatt hjulstillingskontroll, men jeg tenkte jeg skulle ta dette etter at jeg hadde byttet venstre bærearm også. Jeg har ikke stilt noe på endeleddene, bare strammet til.

Tror dere hjulstillingskontrollen vil ordne problemet, eller ligger det noe mer i det enn som så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du har byttet endeleddene kan spissingen ha blitt feil hvis du ikke har tatt kontrollmålinger før og etter. Jeg ville ha byttet venstre bærearm og foringer hvis det ikke er gjort, og så tatt en firehjulskontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har byttet foring og bærearm på venstresiden også nå :) Skal på kontroll så fort som mulig. Må bare få byttet bremserør og bremsesko og tatt en på etterkontroll i samme slengen. Men jeg skulle rygge ut bilen fra garasjen i dag og da var det noen klunkelyder framme, og venstre forhjul står skrått innover og heller inn oppe. Mistenker at det kan være den midterste skruen på bærearmen som ikke er helt fast, men har dere ellers noen tips? Skal få sett på det i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...