janerik171187 Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 mer info kommer. selges billig da jeg har ny bruksbil hengerfeste nye bremser rund baut, ny frontrute før jeg fikk dne i januar eller når det var igjen. ganske rustfri lakkert opp for ikke så veldig mange år siden så er ganske hel og pen negativt: bør nok ta en liten service med nye plugger og filter, siden fjusker litt på tomgang. men helt ok å kjøre. eksos lekker litt men bråker ikke for mye, så har bare kjørt sånn jeg. bud igrunn. et par bilder skal ikke ha så veldig mye for den, men er jo eugodkjent i 1.5år til så er jo verdt noe ypperlig bruksbil\pendlerbil
Skage Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 byr deg 4k,kan hente i kveld. Ring/send meg en mld på 98678090.så henter jeg den
janerik171187 Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 byr deg 4k,kan hente i kveld.Ring/send meg en mld på 98678090.så henter jeg den det blir nok litt lite eneste jeg har satt meg er UNDER (ja, under ikke over) 10k et sted hakke helt besemt meg. sjekka finn istad, og alle jeg fant lå til over 10k for noe som var eu godkjent etc, så er grei pris. blir nok solgt for mellom 6 og 10k et sted. bytte i noe morro\ kjekt å ha til e30 turbo kan være int, kan og bruke denne som delbetaling om du har noe litt dyrere som er gromt
janerik171187 Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Skrevet Juni 10, 2010 byr deg 5000 og kan komme imorgen og hente den:) bud regga, men drøyer nok litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå