Gman Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Jeg har kikka litt på denne http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22701926 ,men siden jeg ikke vet hvilke typer alle BMW'er kom i,så må jeg spørre dere her på forumet. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Finnes vel her og der, du har jo alpina som kjøper opp bmw'er så tuner de opp.. Men vet ikke om AC-Schnitzer gjør det på samme måte da:p tviler hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Er vel bare stylet opp av AC, samme som Audi har ABT osv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Ok.søkte litt via Google og der dukka den opp i kun E36 karoseriet. Likte stylinga bortsett fra vingen bak.. Prisen var ikke halvgæren heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 AC Schnitzer lager egne versjoner. De både tuner og lager nye karosserideler, og de har fabrikksgaranti fra BMW og er sertifisert av BMW. Finnes AC Schnitzer av hvertfall E36, E34, E39, E46 og E60. Så ja, E46 S3 finnes. Men om akkurat den du linker til er en original eller ombygd er vanskelig å vite. Her av E39 S5: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 det værste med alt er vel egentlig T AC Schnitzer er eid av opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Er diskutert også på bmwccn forumet den der: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=611791 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 takk Torbjørn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå