Gå til innhold

Kny's e46 sedan Solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha brukt clay på bilen er overflaten helt annerledes, er som å ta på silke, og morro å se hvor mye skitt som sitter igjen etter man har vasket så grundig som jeg gjorde! Herlig smooth overflate. :D Har nå bestilt superwhite angel eyes, på vei fra kina, kan vel ta et par uker er jeg redd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker :) Flott den touringen din også! ScrachX 2.0 gjorde jobben sin ja, ble fornøyd med resultat og gleder meg til å prøve igjen når jeg har tid :) Ser du bor i florø, over halve slekta mi bor der, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha brukt clay på bilen er overflaten helt annerledes, er som å ta på silke, og morro å se hvor mye skitt som sitter igjen etter man har vasket så grundig som jeg gjorde! Herlig smooth overflate. :D Har nå bestilt superwhite angel eyes, på vei fra kina, kan vel ta et par uker er jeg redd :P

Jeg fikk mine angel eyes fra singapore på hallaen uke :) så på andre siden av jorden betyr ikke nødvendigvis 2-3-4 uker :P

Clay er gode saker! Sammen med god lakkrens og voks så holder det seg smooooth lenge! :D Jeg har vaska bilen min "lett" 2 ganger på 2 måneder nå, har ikke vært behov for mer :) Men får nok en vask i morgen når det er meldt fint vær for første gang på ei uke og 2 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet 12 dager sist jeg bestilte fra utlandet, og det var fra england. Og når jeg sender mail med kinesern, så nevner han hele tiden at jeg må være patient og at det kan ta 10-21 dager, hehe.

Jeg brukte clayen også nede ved hjulene, der så jeg alltid noen gråtoner etter møkk når jeg hadde vasket som aldri gikk vekk, clay fjernet det lett! Rein bil er herlig, men typisk at det alltid skal regne dagen etter, så bilen ser like jævlig ut igjen etter en liten kjøretur til jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har ikke polert den på 3. Skal kjøre en 3 step meguiars iløpet av høsten, og scratchX 2.0 der det trengs litt ekstra. Kanskje jeg skal gå til innkjøp av en syk wax også ;) Hvis dørhåndtakene er av er det bare å kjøre på, mye lettere å komme til! 199,- på BilXtra, eller gratis hos meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par bilder etter en liten photoshoot jeg og et par kompiser hadde her om dagen :) Skal ha flere photoshoots!

Bilen senkes iløpet av uka forhåpentligvis og AE kommer på. Legger ut bilder når dette blir gjort!

5lwvwszopa32q2njcsgd.jpg

7kqcbycp965ke0rx3n1x.jpg

Og ja, skal fjerne autopassboksen, eller lakkere den sort!

Helt råe bilder det der! Kunne nesten tatt d fra forsiden på ett bil blad! Keep em coming!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med jeg Glenn, bare å si fra litt før det, så jeg får planlagt ;) Bør ordne så vi får lagt 2 lag med wax også, skal jo herde 12-24 timer før man legger på lag nr. 2. Da snakker vi shine & protection!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...