Gå til innhold

7x15 skrudde OZ Racing/Vega 4x100 ET25 *SOLGT*

635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte å lufte interessen for et sett med nyrenoverte 3-delte OZ Racing/Vega i dimensjon 7x15. Har ikke bil de passer på for tiden, så da bytter jeg dem heller i penger jeg kan bruke på andre prosjekt, hehe :)

Dette er gjort med dem siden jeg kjøpte dem som rep.objekter:

- oppretting hos Wheelie

- renovering/polering av felgkanter (masse sliping, pussing og polering!!)

- eloksering av originalbolter i gull farge

- pulverlakkering av sentrene i retro gullfarge

Felgkantene er ikke 100% strøkne mtp. hakk da det hadde blitt for mye å slipe bort før polering, men dette vises kun på meget nært hold. Ellers er felgkantene meget blanke kan man si :)

Mangler senterdeksler da jeg opprinnelig bare tenkte å bruke dem som vinterhjul, derfor har jeg ikke snudd verden opp ned for å få tak i deksler heller.

Lar denne annonsen ligge her inne på Bimmers en liten stund, før jeg evt. annonserer dem videre på Finn, Autodb og div. andre forum.

Her kan man sjekke ut renoveringen av felgene:

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=137165

Ved seriøs interesse kan jeg ta bilder av hver enkelt felg, så evt. kjøper kan få se de små skavankene som finnes. Forventer ikke å få gull og grønne skoger for disse, men tenkte hvertfall å undersøke litt hva folk er interessert i å betale for noe sånt.

i7szws7phr606cfndugz.jpg

15ae2j0e68kb4tjtdf0m.jpg

4d738l9tbf1u5c997xbd.jpg

mdzmiowuvmp45jpqz5fi.jpg

Ta kontakt her på forumet, eller på tlf 92043425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule felger du har restaurert!

Hvilken prisantydning er det snakk om?

Joda, gode gamle klassikere dette. Passer jo forsåvidt både på gammel Opel, Vag og ikke minst BMW disse :)

Nå har jeg overhodet ingen intensjon om å tjene penger på dette prosjektet, da de alt i alt har har kostet meg ca 6K i innkjøp, oppretting, lakkering + div. I tillegg kommer de flere titalls timene med pussing, gnikking og svetting som ikke kan måles i kroner :wink:

Selger under selvkost ja, men håper naturligvis å få igjen mest mulig :)

Ser an litt nå om det kommer noen interessante bud her inne, før jeg evt. prøver meg på andre forum og nettsteder. Håper forsåvidt at de havner på en BMW da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for disse hadde ikke passet bra på C-kadetten min sikkert!!! ooh... Fått på disse med 195.40.15 på kadetten med brukbar senk tror jeg hadde vært kult. Planer om å fikse den å lakkere i vinter, såååe, send meg en PM ang prisvurdering da, Eivind ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen kjøper disse blir jeg sjokkert. Dette er jo OZ sin utgave av BBS RS, og ble solgt som OZ / MSW Vega. Dette er supersjeldne felger, jeg kjøpte en hel bil for et par uker siden, bare for å få tak i sånne hjul til energolfen min (akkurat samme specs som dine). Kanten på felgene bruker akkurat samme "boltsirkel" som BBS RS, og dermed er det mulig å bygge de så brede som man bare vil, nye ringer får man kjøpt mange steder på nettet. Jeg tenkte å gå opp til 8" eller 8.5" på mine... Hvis du er ute etter å få så mye som mulig ville jeg annonsert de flere steder, det er store sjanser for at noen med en gammel opel eller VW får ereksjon når han ser disse til salgs :) Lykke til med salget, håper du får solgt de til noen som vet hva de er verdt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen kjøper disse blir jeg sjokkert. Dette er jo OZ sin utgave av BBS RS, og ble solgt som OZ / MSW Vega. Dette er supersjeldne felger, jeg kjøpte en hel bil for et par uker siden, bare for å få tak i sånne hjul til energolfen min (akkurat samme specs som dine). Kanten på felgene bruker akkurat samme "boltsirkel" som BBS RS, og dermed er det mulig å bygge de så brede som man bare vil, nye ringer får man kjøpt mange steder på nettet. Jeg tenkte å gå opp til 8" eller 8.5" på mine... Hvis du er ute etter å få så mye som mulig ville jeg annonsert de flere steder, det er store sjanser for at noen med en gammel opel eller VW får ereksjon når han ser disse til salgs :) Lykke til med salget, håper du får solgt de til noen som vet hva de er verdt :)

Takk takk :)

Har sammenlignet disse felgene med BBS RS og funnet store likheter ja. Kommer til å legge dem ut for salg på Vag- og Opelforum, Finn og Autodb etterhvert :)

(Har døpt dem om til OZ Racing/Vega i overskriften nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendt deg pm :)

Den er nå besvart :)

Kan forresten nevne at jeg har fått et bud på 4000,- for felgene, men jeg avventer en stund til siden det er en del henvendelser ennå. Satser på at de kanskje vil gå for prisantydning til slutt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...