Brightlight Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Lysten på hus har meldt seg for alvor, har derfor lagt ut leiligheta til salgs. Er det noen som lurer på noe er det bare å spørre ivei! Link til annonsen http://www.finn.no/finn/realestate/home ... 1B88177940 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Pent og billig(?)... I kr.sand går slike leiligheter for det 1,7 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 E billig ja, men samtidig er det lite marked for leiligheter i nærområdet. Litt for "nytt" tror jeg, mange som synes det er dyrt for så få kvadrat. Trives kjempegodt jeg, men er gira på litt mere å gjøre. Alt er jo "nytt" her, så det blir litt kjedelig i lengden... Men jeg tror nok jeg kommer til å savne det igjen etter å ha kjøpt meg et oppussingsobjekt. Blir jo aldri fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Rett oppafor meg dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 dyrt for kvadraten? jeg solgte leiligheta mi nettop i ålesund 69km eor 1930000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Ålesund er en by, her er det ut på landsbygda. ca 6000 som bor i hele kommunen her, så folket tenker litt annerledes tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Løfter denne jeg... Kom på visning, jeg setter på kaffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Røra er vel ikke akkurat det samme som Kristiansand ? kjører ofte gjennom Røra på vei til svigers på Rørvik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brightlight Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Du får tute neste gang, kanskje jeg hører deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå