Wacman Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Er rimelig ukjent med gamle 3-serier, særlig E36'en. Driver og vurderer å bytte inn E28'en med noe med litt mer trøkk, så ser på en 323it M-tech som ser fresh ut,men uvisst hva som er rett rundt hjørnet av dyre feil og problemer.. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 nei fy deg! e28 ftw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 men er så liten motor i den!! aargh! Kjøpte jo egentlig bilen for å bygge 535, men med de reglene vi har og den tiden og løs-cashen jeg IKKE har,tenkte jeg å se etter noe litt mer motorsterkt som er ferdig på skilt. (rimelig fresh E28 1987 518i shadowline selges? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 traversfestene eller hva det heter. Det er kjent feil på e36 med 6er etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Revnde innfestninger til midtre bakre travers, rust i hjulbuer, bakplate, grillramme foran er utsatt, ruster som regel på c stolpen foran, på dørene, rust i det hullet i karroseriet hvor bakre bærearmene skrus inn. Er en del som er søppel på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22407334 dette er bilen jeg vurderer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå