Acos Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Bilen fjusker på tomgang og når jeg kjører rolig. Har jeg full gass så går den uten fjusking men den går ikke like godt som før.. Lambda, Innsugsbelgen eller Innsprøytningen ? Noen som vet hva som kan være galt?
rollertoy Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Heisann! Hadde samme problem med min gamle E46 M43, viste seg at jeg hadde en gåen stempelring. Fant ut av det når jeg tok ut oljeivå pinnen, det var vakum i motoren, hørte at den sugde godt med luft når jeg løftet den opp. Men gjør den ikke det hos deg, kan det jo være som du sier lambda,innsugsbelg eller luftmengdemåler. Kunne jo også vært tomgangsregulator, men ettersom den også går dårligere enn før også på høyere turtall kan du vel hvertfall utelukke den. Skulle ønske jeg også hadde en broooompottssssj..... Har forresten en turbomanifold til M43 hvis du er intressert Splitter ny ubrukt fra mosselmann.
Acos Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Skrevet Juni 10, 2010 Tok du ut pinnen når motoren gikk? Har ikke planer om å motere noe på den lille motoren:) men ellers takk!
rollertoy Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Ja, bare løsnet den så vidt det var...du hører det med en gang hvis det er det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå