motocross4 Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Hei. Jeg ønsker og Kjøpe venstre og høyre for skjærmer. Helst rust frie eller bare litt overflate rust godtar jeg. Men kjeks er ikke intresant. Også ønsker jeg og kjøpe venstre vindus sveiv bak, venstre panel i mellom dørene, Ratt til e30 samme åssen, den gummi lufte greia bak fangeren bak. Det var det jeg kom på nå i farta men kommer nok noe mer har noen liggende norn klips, skruer rundt om på e30 så tar jeg det å. Alt dette er til en 4 dørs Bmw e30 1986 mod:) Tar også i mot andre forslag om noen har noe:) Mvh. Robin
Raastad Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 har orginalt mtec1 ratt! slitt men fult brukende! bor selv i vestfold (tønsberg) så ikke lange biten for og hente det:)
janerik171187 Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Hei. Jeg ønsker og Kjøpe venstre og høyre for skjærmer. Helst rust frie eller bare litt overflate rust godtar jeg. Men kjeks er ikke intresant. Også ønsker jeg og kjøpe venstre vindus sveiv bak, venstre panel i mellom dørene, Ratt til e30 samme åssen, den gummi lufte greia bak fangeren bak. Det var det jeg kom på nå i farta men kommer nok noe mer har noen liggende norn klips, skruer rundt om på e30 så tar jeg det å.Alt dette er til en 4 dørs Bmw e30 1986 mod:) Tar også i mot andre forslag om noen har noe:) Mvh. Robin har forskjermer, litt div, beste er å komme å se. har vindussveiv har panel mellom dørene har ratt har gummiluftegreia har og skinn dørtrekk om du er int.
pawel_nopl Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 viewtopic.php?f=14&t=155818&start=0 viewtopic.php?f=14&t=155405&start=0
Østgaard Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 Har forsjellig til e30, se her du: viewtopic.php?f=14&t=157375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå