jtand Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Handbrekket på min E36 fungerer dårlig på venstre side. Har prøvd å stramme under handbrekket, men det hjalp ikke stort. Hvordan justerer jeg slik at den strammes kun på en side?
Kristian H. Foss Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Handbrekket på min E36 fungerer dårlig på venstre side. Har prøvd å stramme under handbrekket, men det hjalp ikke stort. Hvordan justerer jeg slik at den strammes kun på en side? Ta av hjulet og lys inn i bolthullet. Skal da se en slags skrue som du kan vippe rundt med en flat skrutrekker. Denne må strammes helt til det går tungt og brekket "henger" på, så vipper du 3-4 ganger tilbake. Lønner seg å ta begge sider, dette gjøres med brekket av. Skruen skyver da bremseskoene utover mot skiva. Litt dårlig forklart, men du får prøve.
jtand Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Er det den skruen helt til høyre på bildet som skal strammes?
Verciani Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Det er del nr 4 på bildet ovenfor , du ser den om du lyser inn en av hjulbolt hullene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå