orrig Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Sliter veldig med dette, tok å borra opp osv å jeg limte pæra til sokkelen, slik at sokkelen er helt stabil å fast inntil pæra, men likevel er det helt saiko feil spredning, har linselykt, men må pæra stå en spesiell vei ? Er på en E46. Mekanikeren sa han kunne ikke skjønne hvorfor, men hvor mye kunnskap han har om ombygging vet ikke jeg. Sjekk bilde å sleng gjerne igjen en kommentar om hva dere mener det kan være, thanks and many spanks to u!
Oxford Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Du vet at dette ikke er godkjent, og at du får bot ved kontroll?? Tror pera må stå i riktig posisjon for å lyse rett.
orrig Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Skrevet Juni 10, 2010 Er det ikke 14314 andre her inne som har fått dette til å kan gi meg en hjelpende hånd? ^^
todleif Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Er ikkje sikkert at spredningen blir rett når du putter xenon i ei lampe som er beregna for halogen. Har du bytta pæreholder? http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4741
ropa Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Det der er en helvetes jobb,prøvde å sette på xenon på bilen min i vinter, E46 bestilte disse sokklene uten at det hjalp noe særlig,pæra lå løst. Er jo LOL om man må begynne å lime og silikonere i tillegg. Skjønner ikke hvorfor Bmw gjør det så vanskelig. Har ikke giddi å gjøre noe mer med den, for se om man tar en runde nå til sommer"n og prøver å få det på før vinter"n kommer igjen. Ønsker deg lykke til
Hevart Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Plagdes også skikkelig med ettermontering av Xenon lys, endte opp med at jeg måtte kjøpe splitte nye lykter fra GS av type "Frontlykter E-46 4D "Angel Eyes" sort -09/01" for min 99 modell av E46. Soklene passet ikke på de gamle lyktene, og det ble bare tull! Skal du skifte til Xenon så gjør det skikkelig, (Hvis ikke la det være) ikke begynne med lim å silikon. Ender opp med brente lykter og fukt!
S.Arnesen Skrevet Juni 11, 2010 Skrevet Juni 11, 2010 Oxford skrev: Du vet at dette ikke er godkjent, og at du får bot ved kontroll?? Tror pera må stå i riktig posisjon for å lyse rett. Nei, Man får ikke bot ved kontroll. Man får visning hos bt.
orrig Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Jada, jada, jeg vet om alle konsekvensene, ellers takk. Godt det er flere som sliter med det, heheh. Soklene passer fint de, men jeg sliter med å få spredningen og innstillingene riktig, så jeg ødelegger ikke noe av det originale og det har jeg heller ikke planer om å gjøre. Men er jo så harli dyrt med nye lykter, er ei rein mare !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå