Raastad Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 hei, har byttet interiør i bilen min! så har da framstoler og baksete hatthylle dørtrekk sidetrekk bak å selge! Alt ser veldig bra ut uten slitasje! Lurer da på hva jeg kan selge dette for? Interiøret er grått/rutete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 hei, har byttet interiør i bilen min! så har da framstoler og baksete hatthylle dørtrekk sidetrekk bak å selge! Alt ser veldig bra ut uten slitasje! Lurer da på hva jeg kan selge dette for? Interiøret er grått/rutete Du kan jo selvfølgelig selge det for hva du vil, men dessverre er det vel ikke så ofte at noen vil betale så mye for et stoff interiør... Har sett de gått for noen hundrelapper og mange gir de bort mot henting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 hmm jaja! er foresten til coupe! men har vel ikke noe å si! er hvertfall helt hundre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Får jo mer hvis det er sportseter. Men regner med det er vanlig siden du ikke skriver noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 jeg måtte levere mitt på høggern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå