Bmw_e39 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 19" felger på bildene, fått tak i 20" som sitter på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Denne likte jeg Eneste jeg ikke likte var emblemfritt panser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Takker for det ;-D Emblemfritt panser og luke bak uten lås jeg syns bilen ser bedre ut uten jeg men ;-P Ta turen til skien til neste søndag da, det er treff da, og kjøretur med bare bimmere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Kjempe fin bil. Eneste jeg misliker, er at skiltet ditt er for langt nede. Det hadde sett mye penere ut, hvis du hadde satt skiltet der som det er laget til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 enig med fredrik... få opp skiltet.. det er japse-plasering.. ellers var bilen pen, men må få ut bilder av de andre felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Denne var jo flott!! Enig med ///FredriK.S og RoaldJ om skiltet, ser myyye bedre ut om det står der d skal være midt på fangeren Ser så "jalla" ut at d sitter over gitteret, mister litt looke`n på fangeren, synes jeg da.. Men ellers en peeen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Hakke den ramma som hører til for og få fløtta opp skiltet dessverre men så har det seg sånn at skiltet blir litt gjemt under der også ;-P hehe... Men takk for tilbakemelding folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 hehe.. du bestemmer selv hvor skiltet skal være seff... men tror du får litt pes for det av oss "orginal-polizei" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 I knøw hehe... Men forkjellig smak og meninger vettu, enaste grunnen til at det ikke står på fangeren er fordi jeg ikke ville lage høl i den, eller få festa det skeivt eller no sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Denne var jo fin Synes skiltet satt fint eg hehe.. Spesiell farge på e39, ikkje sett den før? Synes 19" var passelig ... legg ut bilder med 20" dine og! (men frykter det blei for stort? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 låg og fin bilen din, har møtt deg et par ganger i bø(hilsen mørkegrå 123 med borbet a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Meget pen bil! Likte den.. Clean look uten panseremblem også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Ser greit ut uten det emblemet ja stemmer nok det at den er ganske så lav ja men mørk w123, hvem er du? skal nok få ut noen bilder med 20" dekka på om litt, men de er faktisk ikke for store de heller, lite gummi med strekk gjør at de forsvinner inn under hjulbuene ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Takker for det ;-D Emblemfritt panser og luke bak uten lås jeg syns bilen ser bedre ut uten jeg men ;-P Ta turen til skien til neste søndag da, det er treff da, og kjøretur med bare bimmere Hvor i skien er det oppmøte? Kan fort hende jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 damn, denne var fin.. har samme felger på min tror jeg.. nydlige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå