325demon Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Ser mange på finn.no selger m3 e46 for 150 og sier avgiften kommer på rundt 250... Stemmer dette? For hva er da grunnen til at de andre selges for 500? Hadde vært fristende å ta inn en da, noen som har noen tips om hva jeg må få med untatt tuv papirer? Og hvordan man får dobbelt sjekka at km stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Du skal ikke tro på en salgs annonse på finn.no, 250 000.- er nok litt for lite, regn ut så ser du at det kommer på over 300 000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind26 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Blir nok omtrent det samme som de som allerede ligger på finn. Fordelen er større utvalg av biler, men desto mer pes å kjøpe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 når jeg regna ble avgiftene 350-400 så er lite butikk, m3ene der nede har ikke mer utstyr heller om du har litt is i magen her hjemme får du bedre bil med mindre km, tyskerne har kjørt 150 000 minst vanligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Med priser som på denne lønner det seg ikke å importere. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22701926 Vognkortet er nok ikke heeelt "stuerent" men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Hva mener du med det? har "stusset" litt over at den var billig.. Gjerne at den er opprettet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind26 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Med priser som på denne lønner det seg ikke å importere. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22701926 Vognkortet er nok ikke heeelt "stuerent" men... Den der er visst et meget ruskete eksemplar solgt av relativt useriøs forhandler, ref diskusjon på BMWCCN for en ukes tid siden.... Hvis noe ser ut som det er for godt til å være sant, er det som oftest det. Jeg ville holdt meg meget langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 hehe så den jeg også, sykt billig, men hadde nok holdt meg unna biler som er dumpet i pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå