Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har handlet av han eller kjenner til han? har betalt noen kr på forhånd for m5 understell, og skulle betale resten når det kom, men har ikke hørt noe fra han eller fått kontakt med han siden forrige onsdag. har sendt han pm på forumet idag, han var pålogget senest igår. svarer ikke på sms heller. svindler?

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har nr hans ja, snakka med han helt til penga ble satt over, etter det ble det stille seff. så det blir en tur opp for å besøke han + politi anemdelse hvis han ikke reagerer snart!

Skrevet

Vil ikke anbefale noen å handle deler av denne selgeren. Kjøpte selv ett m5 alcantara interiør av ham, ble enige om pris/frakt osv. Grunnet at Bring ikke leverer med oppkrav(pakke over 35kg) måtte jeg føre over 4000,- til ham før han sendte pakken. Pakken skulle bli sendt mandag 7/6-10. Sporingsnummeret skulle han også oppgi. Selger tar ikke telefon/svarer på meldinger. Den mest useriøse personen som jeg noengang har vært borti. Er ikke engang mann nok til å snakke for seg da han tok telefonen i dag 13/6. Sa hvem jeg var, og vips så "brøt" linjen. Venter i spenning om han faktisk sender interiøret eller om jeg må levere inn anmeldelse. Kjipe folk å ha her på forumet!

Mvh Magnus Åsheim

Skrevet

Svein ove selger masse deler sammen med bimmersmakkverk her på forumet..

Har selv vært borti denne svein ove, dette er en meget useriøs kar.

Synd at det skal være slike på forumet, gleder med til den dagen noen tar over dette forumet å tar seg betalt for å være medlem her. Da blir man sikkert kvitt 70% av disse useriøse

Skrevet
Det løser jo ingenting. Hvis svindlerne kan tjene tusenvis, har de råd til å betale for seg på forumet.

Enig. Brukerbetaling vil ikke stoppe svindel.

Brukerbetaling kan imidlertid gjøre det mindre attraktivt for "selgere" med mindre ærlige hensikter å annonsere på forumet, siden et betalfoum med stor sannsynlighet vil ha færre lesere.

Disclaimer: Betraktingene om svindel er generelle, og jeg har ikke tilstrekkelig grunnlag til å si om det er det som har funnet sted i dette tilfellet. :wink:

Skrevet

Har selv blitt svindlet her, ikke av denne brukeren det er snakk, men en annen. Jeg syns det er altfor mye useriøse brukere her inne, noe burde gjøres!

Skrevet

Vi har jo en liste over useriøse folk her inne på forumet.. Sålenge folk er flink og oppdatere den, så slipper andre å gå i samme fella. Gjerne med navn slik at brukeren ikke bare kan lage seg ett nytt brukernavn. Om man får mange nok sammen, og sterke nok bevis er det bare å legge fram saken for poletiet. Jo mer dokumentasjon, jo enklere blir det for dem, og kanskje dem da ikke henlegger saken.

Skrevet

Den lista er ikke mye til hjelp spør du meg, når man kan lage seg en ny bruker med ett par tastetrykk... Hadde nok vært bedre å betalt for å kunne selge og kjøpe ting her inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...