Gå til innhold

1995/96 modell 518it tilsalgs

Share

Anbefalte innlegg

Hallois.

Har en sjøgrønn 518 touring som jeg lurer på og selge eller bytte vekk.

Bilen er utstyrt med dobbel takluke, 4x el vindu, el speil og 18" rondell som er i dårlig forfattning men har nye dekk. Utenom det følger det med 4 stk 16" 5 eikede alufelger med sommerdekk og noen vinterdekk der 2 stk er utslitt. Bilen er i grei stand men er jo noen skjønhetsfeil som noen bulker og striper. Er ikke sikker på hvor mye en kan få for noe sant so kom gjerne med bud eller bytte forslag.

Mvh Robert N

l7li0xkh2wh4735gt3wo.jpg

93gvu1ahyj5u5cxue89g.jpg

4y41zh5feibmz2qjny49.jpg

2bbt1047ka005liyomex.jpg

127cejshsvxh5rfqeguu.jpg

dqwitt06yu3axdp8lrq1.jpg

6fxwtcw58miz2w5y5k4e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

hvor langt har bilen gått? flere bilder av bilen innvendig? 1 eller 2 airbag fremme? diffsperre/antispinn? vanos eller non vanos? når ble den eu-godkjent sist, og er det mye rust på den? Noe som bør utbedres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt har bilen gått? flere bilder av bilen innvendig? 1 eller 2 airbag fremme? diffsperre/antispinn? vanos eller non vanos? når ble den eu-godkjent sist, og er det mye rust på den? Noe som bør utbedres?

Tror det var rundt 250k den var gått men det kan jeg få sjekket. Er det noe spes du vil ha bilder av? Er ikke sikker på om det er 1 eller 2 men tror det er 2airbagger fremme. Bilen må skiftes bremser på nå så skal den på eu og det tenkte jeg att jeg skulle gjør før salg. Tror ikke det er noe rust på den som er av betydning. Jeg har ikke hatt bilen så lenge sjølv igrunn fordi att jeg bare byttet den til meg for og bli kvitt en Chevy Suburban.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

mja;) minste motoren:P kjørt masse:P ikkje sjinn intr. en del rust:P kordan elerktrisk stand er den i btw? ka so ikkje funka? soltake i tipp tåpp stand? osv :) kor bilen står den btw? bor i herøy foresten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så mye rust på den. Elektrisk er et bare låsingen på bakrutene som ikke virker tror jeg. Luken går nesten som den skal det eneste som mangler der er og smøre den opp igjen. Bilen står på Larsnes i Sande kommune så de vil si i din nabo kommune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...