VegarVS Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Heisann liker veldig godt hva du gjør med bilen. er gjort litt av det samme selv. som angel eyes ringer, senk og litt div småting som m3 spoiler o.l. når man har 316 ( som jeg å har, dog 04) så får man gjøre det beste ut av det for å få den til å se litt tøffere ut en vanlig.. så får man heller cruise forsiktig så ingen hører hva slags motor som er der skal følge godt med her å fatte opp noen tips og triks.. har vurdert den schnitzer takspoileren selv, og den ser drit bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 BMWLÆRLING Ja takk skal du ha vi som kjører får i ulveklær må cruise pent ja, ikkeno turtall eller gummisvi'ing på oss ACS bakrute spoiler er et must, altså kan ikke ha e46 uten! ferdig lakkert på ebay til 800,- ink frakt! løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 får de veeldig billig fra gsbildeler og kjenner lakksjefen på et lokalt lakkverksted så blir vel sånn tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 men har du noe tanker ang en annen potte? er så kjedelig med den stussen jeg har. og kunne tenke meg litt falsk lyd.. ikke noe overdrevet, bare litt mer grommere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 flott bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Fiiiiiiin biiiiil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Bmwlærling Hm, er ikke helt for no grom eksos på en symaskin jeg skiftet til en orgnial 320 potte for å få dobbel stuss bare. men da ble jeg kvitt den kjipe 316 skrangle eksos lyden, hvis du vet hva jeg mener. skal du ha no grom lyd er det plenty av effektanlegg å velge i vell. GSbildeler har svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Takk takk Ervik og kny ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Lite bilde jeg tok på lørdag nyvasket og klar for oslo tur til Kny Iphone <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Siste update angående ACS leppa ser ut til å bli demontert fra delefangeren igjen og sendes på lakk for seg selv sammen med ACS speilene og dørhåndtakene. mye mindre skruing og billigere å få lakkert selfølgelig nå må jeg bare spare bitte litt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Smooth : ) Var morro å feste med dere igjen. Vil se filmen fra bilturen hjemover, hehe! I morra skal jeg shine bilen utvendig, og kanskje en liten polering&wax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 22, 2010 Forfatter Share Skrevet August 22, 2010 Skal få ronny til å redigere litt legger det rett på youtube så du kan linke den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 okei, ja! jo forstår hvilken lyd du mener har kikket på noen komplette fra schmiedmann som er ganske ålreite i pris, og som ser bra ut. men blir vel sikkert bare en bakpotte fra GS muligens takker for svar lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Bare hyggelig det forumet er til for, missbruk i vei hehe Takk for hyggelig tilbakemeldinger også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Da blir delene levert på lakkering i morgen! ACS leppe, ACS speil og dørhåndtakene! kommer jo til å bli en 320 uten motor detta her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå