Gå til innhold

Glenn's e46 ACS - solgt :,(

Share

Anbefalte innlegg

Heisann :)

liker veldig godt hva du gjør med bilen. er gjort litt av det samme selv. som angel eyes ringer, senk og litt div småting som m3 spoiler o.l.

når man har 316 ( som jeg å har, dog 04) så får man gjøre det beste ut av det for å få den til å se litt tøffere ut en vanlig.. så får man heller cruise forsiktig så ingen hører hva slags motor som er der ;)

skal følge godt med her å fatte opp noen tips og triks.. har vurdert den schnitzer takspoileren selv, og den ser drit bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

BMWLÆRLING

Ja takk skal du ha :) vi som kjører får i ulveklær må cruise pent ja, ikkeno turtall eller gummisvi'ing på oss [-X

ACS bakrute spoiler er et must, altså kan ikke ha e46 uten!

ferdig lakkert på ebay til 800,- ink frakt! løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmwlærling

Hm, er ikke helt for no grom eksos på en symaskin :P jeg skiftet til en orgnial 320 potte for å få dobbel stuss bare. men da ble jeg kvitt den kjipe 316 skrangle eksos lyden, hvis du vet hva jeg mener.

skal du ha no grom lyd er det plenty av effektanlegg å velge i vell. GSbildeler har svaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste update angående ACS leppa ser ut til å bli demontert fra delefangeren igjen og sendes på lakk for seg selv sammen med ACS speilene og dørhåndtakene.

mye mindre skruing og billigere å få lakkert selfølgelig :) nå må jeg bare spare bitte litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei, ja!

jo forstår hvilken lyd du mener ;)

har kikket på noen komplette fra schmiedmann som er ganske ålreite i pris, og som ser bra ut. men blir vel sikkert bare en bakpotte fra GS muligens :)

takker for svar ;) lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...