Glenglen Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Hehe ble så mørkt skal ta nye idag. Har alerede montert dørhåndtakene. Ble knall bra! Litt spent på montering av motor etc fra de gamle speilene.. Mulig jeg må ty til e46 nødtelefon igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Klarte ikke dy meg, så monterte dørhåndtakene med engang jeg fikk delene. derfor jeg ikke har noe bilde av de i deler. kjørte på med plast detailer på gummipakningene mellom døra og dørhåndtaket. ble bra de. men har ikke hatt tid eller penger til å fikse meg scratch X, så får ta det senere i dørhåndtak gropa. her er litt bilder av delene Speilene fikk på ACS logo omtrent med engang Ganske fornøyd med leppa også, med tanke på at det var to store lufte hull på den, som når er blitt tettet med plast og tech-7. Så nå skal det monteres deler til helgen noen som har tips agående ACS speilene og montering av motor fra org speil? finnes det kanskje en DIY på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 blir bare bedre og bedre glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Glenn da.. dette blir lekkert! Ang motor fra speilene, så tar du av glasset i de gamle speilene dine og skrur ut motoren. Sitter med tre stk. torx om jeg ikke tar helt feil. Flytt bare over til Acs speilene sammen med tilhørende ledninger og voila Du ser nå hvorfor det ble finere å tette luftehullet el? Du vil hvertfall se det når du får den på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 takk takk men hvordan tar man av glasset på speilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Dette blir bra, blir moro å se når alt er på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Få det sammen fort som faen Blir knall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 hehe har montert speilene nå og skal til Ronny (med golfen) for å montere leppa der, trenger litt holde hjelp har bilder på lur av bilen med speil på, men dere får vente til i kveld hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Awesome! Gleder meg til å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Dette blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Da var en lang dag med MYE morro overstått klarte å få alt montert og spanderte på en kattevask for anledningen ^^ Sånn går det når amatører demonterer orginal speil. full operasjon av speil motor fra orginal speil over til ACS speilene Ble ganske flott spør du meg også leppa da, ikke minst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 da er et par nye ting på GS handlelisten også: -Nye blinklys forran, orginal sotet. -Nytt panser emblem, carbon -2 stk ACS logoer for leppe og et til interiørlist pynt blir bare litt dill dall ut denne sesongen. muligens jeg får tonet rutene litt før vintern da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 Slike speil skulle vært levert originalt, mye penere. Ble en helt annen bil med en gang nå som alt er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Dette ble rått =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Nydelig Glenn! Ser konge ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå