in2you Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Ble utrolig bra dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 4, 2010 Share Skrevet September 4, 2010 Hadde vært tøft med et ACS-klistermerke eller noe i på midten av leppa (synes jeg). Prøve med de sorte nyrene igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Dette ble veldig bra glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Takk takk Var ute å tok en photoshot igår, rulle bilder i tunnelen i tønsberg. Får bilder senere idag håper jeg. veit de ble utrolig fete, fikk se litt sneakpeek på kamera skjermen digg å kjenne folk som er pro fotografer! ellers.. UTROLIG fornøyd med bilen akkurat nå! fikk også beskjed om at han som skal tone rutene er klar for oppdrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Lækkert:) Spent på bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Lækkert:)Spent på bildene! hehe blir jo et par på deg å du sneik deg inn på photoshotn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Endelig har jeg fått et par bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Tøøøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Jævlig kule bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 Takk får håpe fotografen kommer med noe mer snart. han er litt sær angående "hans" bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Pent! Du trenger vel strengt tatt ikke gjøre så mye mer med denne bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 hehe gjør vell eeeegentlig ikke det, men nye felger, solfilm 35% ca og noen små justeringer av blinklys,panser emblem og et par acs merker så blir jeg nok fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hadde vært tøft med et ACS-klistermerke eller noe i på midten av leppa (synes jeg). Går den fortere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Hadde vært tøft med et ACS-klistermerke eller noe i på midten av leppa (synes jeg). Går den fortere da? haha! hadde den gjort det hadde hele bilen vert full av ACS merker men vil nok ikke ha no ekstra merke på leppa, vil ha den clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 Hadde vært tøft med et ACS-klistermerke eller noe i på midten av leppa (synes jeg). Går den fortere da? haha! hadde den gjort det hadde hele bilen vert full av ACS merker men vil nok ikke ha no ekstra merke på leppa, vil ha den clean Godt og høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå