Glenglen Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 er jo til fordel for nye prosjekter som jeg gleder meg til og drømmer om men takk for komplimentet ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Ble en vask idag med skikkelig mørke skyer på himmelen! klarte meg fint gjennom bilvasken, men når jeg skulle prøve litt wax så begynnte det selfølgelig å dryppe endte opp med nyvasket bil, waxet koffert og nå står den ute å blir "vasket" av himmelen igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Hvordan gikk det igår? Ble det salg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Får se, mulig det blir en avtale med han ja. men fortsatt førstemann til mølla ^^ eller bmw'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 hm opphold ute, vaske og se om det er mulighet for et nytt forsøk på shine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Ble ikkeno shine idag gitt :/ var ute med guttegjengen å hygget oss hele dagen istede, bilen går ingen steder hehe Fått mye interesse rundt bilen og salg, men de fleste har selfølgelig ikke penger -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Ble ikkeno shine idag gitt :/ var ute med guttegjengen å hygget oss hele dagen istede, bilen går ingen steder hehe Fått mye interesse rundt bilen og salg, men de fleste har selfølgelig ikke penger -.- Kommer ikke så veldig langt uten penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Hehe helt sant det, men dette vet jo folk som tar kontakt på forhånd.. burde være unødvendig å få forhåpningene mine opp bare for å avslutte en samtale med at de er blakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 På tide med en liten update da Lite å gjøre på lørdags formiddag så jeg tok en mini shine på god bilen <3 -Meguiars shampo vask med microfiber vott -Biltema svamp på felger -Biltema felgrens ( funker helt ok, men kunne vert sprekere ) -Tørket med normalt pusseskinn -Meguiars tech wax 2.0 med polerings pute -Tørket med microfiber klut -Meguiars plast detailer på alt av sort plast, påført med polerings pute -Cartech tire shine på dekk, påført med polerings pute den også Prøvde meg også på litt claying idag for første gang, men failet hard. aller første feilen var å bruke en gammel clay som var lagret feil. den la igjen en fett hinne på panseret som jeg brukte en halvtime alene for å få vekk igjen. bruke ikke no clay spray, men vann. så nå blir det ikke no claying før jeg får meg et kitt fra meguiars tok noen få bilder etter jeg var ferdig kos dere og god helg alle mann! Som vanlig er bildene tatt med iphone, så dårlig kvalitet.. må skaffe meg speilrefleks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Satan bilen din er peeen nå! Og blank! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Satan bilen din er peeen nå! Og blank! +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Et par tøffe shots fra et parkeringshus i Tønsberg Jaggu sneik det seg inn et skateboard pick av meg også kickflip i samme parkerings hus. midt på natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Ikke stort som skjer for tiden med god bilen :/ bare mye vasking og vedlikehold Ikke lenge til den skal på EU nå, så gleder meg til å få det overstått Noen som har biltema AE liggende som de ikke bruker? styrings boksene som hører til mine har tatt kvelden etter en motor vask Har hørt at biltema har sluttet å føre AE, men har ikke sjekket om de har fler igjen eller om det bare er løgn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå