///Kristian Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Kommer til å bli meget bra. Gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 YAY! da var bilen tilbake fra lakkering og jeg fikk montert sammen alt idag ikke no rust lenger! closeup av no rust! disse grepslist pluggene var de eneste de hadde på bmw og var alt for store pusset de ned til riktig str med de sitter ikke bra nok, så må ordne noe permanent etterhvert. SE! alt for store, fikk de bare så langt inn... men etter litt mod's kom de seg på plass Klikket på carbon emblemet som fikk seg en skikkelig puss mens det var av Nye grepslista ferdig montert sammen, var jo 6 deler tilsammen. også satt i LED pærer Lista montert.. Lysa tilbake på plass og sist men ikke minst, wait for it....... ........ M3 "vingen"!! <3 En annen vinkel av vingen Henter de nye skiltene på bilstilynet i morgen, så gidder ikke sette på det gamle da kommer hvertfall facelift baklykter på så fort feriepengene dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Dette blir veldig bra! Hjalp godt å bli kvitt rusta! ble også fint med acs bakrutespoileren + m3 vaskelisten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Jepp, blir enda mer glad i bilen nå. i morgen er det vask og polering inni alle dører og koffert blir ikke no photoshoot før alle tinga som er planlagt er på plass da, men burde være på plass i sommerferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Høres bra ut! Får bruke litt mer tid på poleringen denne gangen da? hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 polerte koffert, tak og panser her om dagen, med Meguiars faktisk kostet på det og Meguiars påførings puter. brukte et par timer bare på det. så nå tenker jeg du ble litt stolt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 du bør vente litt med å polere og waxe nylakkerte deler, sjølv om lakken er tørka så slepper den ut løsemiddel enda. Eg fekk beskjed av lakkeraren å vente ca 14 dager før eg la på wax når panseret blei lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Takk for tipset, men hadde ingen planer om å gjøre det (heldigvis). er bare inni dører og steder som "ikke syns" i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 berre sånn at du veit det Deiligt med rustfri bagaskjelokk? var inne og lakkerte mitt i vinter, dog mitt var ikkje så rusta som ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 du bør vente litt med å polere og waxe nylakkerte deler, sjølv om lakken er tørka så slepper den ut løsemiddel enda. Eg fekk beskjed av lakkeraren å vente ca 14 dager før eg la på wax når panseret blei lakkert. Kan jeg spørre om det var kostbart å lakkere panseret ditt? Ser for meg at lakkerere tar noen kroner for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 polerte koffert, tak og panser her om dagen, med Meguiars faktisk kostet på det og Meguiars påførings puter.brukte et par timer bare på det. så nå tenker jeg du ble litt stolt hehe Flinke gutten Da blir jeg stolt Når skal du lakkere dørhåndtak!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Richie85: haha artig at du spør. pratet med Lars Erik på kilen billakkering om det når jeg hentet bilen idag. blir nok lakkert når jeg får meg mtech2 fanger, tenkte å ta grillen i samme sleng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 tja, nå tok eg kun å lakka ca 1/4 av panseret, inni begge bakdørene under dei innstegslistene, bagaskjerommetlokket pluss ramma i mellom baklyktene. Totalen kom på rett under 5000kr skal inn igjen til høsten og lakkere taket, og det kommer ca på 5000kr aleine der er det kun matte ned og lakke, ingen bulker å rette ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 DJ RS2 Matrix: Ja utrolig deilig å få deg problemet ut av verden sånne ting irriterer meg grønn! men så lenge pengene ikke strekker til og bilen går, så blir ikke sånt fikset.. er jo sånn det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Jeg lakkerte bare baksiden av luka + rustfjerning og det kom på 3000,- litt bilder er kos burde forklare bra hva jeg lakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå