Glenglen Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Hehe sort er tingen! Bra at man kan få dele ringer hos Biltema da, ikke at kitet koster så mye, men kjekt å spare de kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Da var EU godkjenningen overstått, MEN!!(!)!! etter verkstedet har skrudd forstilling, -bærearm og stabstag så lyser nå både "slitne bremser lyset", "ABS lampa" og "Antispin" lampa. og ingen av delene virker. abs og antispin. Ingen av disse lyste før jeg leverte bilen.... er jo helt tragisk at de har ødelagt mer enn de har fikset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 kan jo hende dem har glemt å koble til føleren igjen. hvis ikke må du jo bare ta den tilbake til verkstedet og få det ordnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Såpass?? Hvor hadde du bilen hen? =s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Samnøy Auto på tolvsrød i Tønsberg. Ja skal ringe de i morgen, får håpe de ser på det uten at det skal koste dyre verksted timer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Dette skal ikke koste deg noe. Så lenge ingen av lampene lyste før du leverte bilen på verkstedet er det bare å stå på ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Hååpløst =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 var 1 lampe som lyste når jeg leverte den og det var vannet. men det var en av tingene de skulle fikse. var vannpumpa som lakk. den er byttet og lampen er borte. men som takk fikk jeg 3 nye da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 Da er det bare å klage og du skal som sagt ikke betale noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Idag var lampene vekk og alt fungerte som det skulle igjen Ringte til verkstedet uansett for å høre, var bare å komme inn så skulle de se på det, hvis feilen kom tilbake. Digg at de ordner opp hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Ordner seg for snille gutter vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2011 Har vert å sett på sommerbil idag, kan ikke si førsteintrykket var veldig bra Eieren er jobber på sjøen og er ikke hjemme, så jeg og en kompis måtte måke den frem for å få sett litt Fant endel feil, så blir nok ikke kjøpt med mindre prisen blir endret Noen som gjetter hva som gjemmer seg under snøen? I morgen skal jeg se på en som står inne i varmen! som en sommerbil burde vinterlagres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 E30 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2011 E30 cab? Jepp! 10 poeng til Spruddel Ser ikke ut som jeg får sett på den andre idag heller, fikk margin mellom kl10 og 13.. var oppe til 5 i natt og har sovet bort hele dagen idag skal ringe å høre hva som skjer straks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Må ikke sove bort dagen vettu Men det tyder på at jeg vant da 10 til meg, 0 til resten av bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå