Selia Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Julekort skulle vi fått til vettu Bilkyndig var vel å ta i Her er bilder av gullet ditt som fikk seg en vaska Før vask: Etter vask: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Se her ja de to utgjør et flott par! Får håpe det julekortet ikke kommer av en e46 på taket i en grøft da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mars 14, 2011 Share Skrevet Mars 14, 2011 Nei, det får vi virkelig ikke håpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 Likte bildene godt også, redigert mye for å få de slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mars 15, 2011 Share Skrevet Mars 15, 2011 Takk Nei her var det ikke mye redigering som skulle til for å få dem slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2011 Da har jeg forhørt meg litt om speilrefleks jeg og er gira på skikkelig bilder jeg å nå. kan ikke si det er pga den "nye" bilen akkurat men.. fikk sin første vask etter jeg kjøpte den idag, ble tatt i vaskehallen på jobben. følgende produkter ble brukt: -den slitne kosten som henger på veggen -ei bøtte med div grus og sand i -høytrykk -såpe mix bilen ble ren.. ikke faen om dere får bilde og til de som lurer, JA jeg angrer på at det ikke ble bmw som bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Haha, burn in VAG hell! Neida, du får spare penger å kjøpe deg E30 snart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Haha, jo send inn bilde av den fine bilen uten rust da! Du bør angre deg ja Glenn Men kjøp canon, kommer IKKE til å angre !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå