///Kristian Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Dette ble veldig pent Utrolig at en så liten del kan gjøre så stor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 ///Kristian Ja helt enig, m3 listen hører godt hjemme der den er nå venter på øyelokk jeg å En liten hemmelighet til alle, Bmw M3 list - ferdig lakkert med frakt på ebay 280,-! ja det er mulig! http://viewitem.eim.ebay.no/Painted_BMW ... 72821/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Lakkering koster penger.. ingen tvil om det! Men blir jo veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Når kommer M-tech2 fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 ///Kristian Hehe den blir bestillt i Juli som mange andre går jeg å venter på sparepenger fra jobben Har også funnet meg en leppe jeg vil ha på, vil ikke ha de "normale splitterne på bilen min. http://www.kerscher-tuning.de/styling/d ... ild_id=453 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Kommer til å bli veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Da var de nye skiltene på plass! utrolig mye penere enn de gamle. var også en overraskelse i posten idag, 2x LED pærer for skiltlyset montert og funker utrolig bra kanskje ta et bilde av skiltlysene når det blir mørkt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Dette ble bra! Gleder meg til å se den "irl" i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Kny Ja begynner å komme seg nå! blir konge tur til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Da blir det facelift baklykter og senkefjører fra GS neste uke gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Her går det unna!! Hvor skal det ende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 M3? nei det er en drøm i det fjerne hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Da var 5 timer gått alerede ja.. bilen fikk en god vask og en liten polish <3 må si skiltene gjorde seg altså sa jeg skulle ta litt inni dører osv idag, så her er en liten smakbit av hvordan det ble alle bildene hittils er med iPhone, så ikkeno kjempe kvalitet. blir skikkelig photoshoot med en VW kompis i sommer når resten er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Lurer på lakkering på disse listene rundt altså.. er jo bare i veien når jeg skal polere alikevell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Lakke støtlister må til men skal du gjøre det, så lakker dem samtidig med dørhåndtakene dine.. få det skikkelig gjort mulig jeg har noen acs deler til salgs om du er int... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå