Glenglen Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Richie hmmmmm har du tid til å vente på feriepengen mine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Da blir det facelift baklykter og senkefjører fra GS neste uke gleder meg! Facelift baklykter? Hva med sorte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 ///Kristian ja du tenker på de like som facelift, bare med sotet stripe? kikket mye på de å, men lurer på om det kan bli for mye sort når rutene blir sorte. hadde tenkt meg sorte felger også ser du, men det blir ikkeno pent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Richiehmmmmm har du tid til å vente på feriepengen mine da? Det skal vi få til.. kan få til en pakkepris med acs speil om du er int.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Richie Fiks litt linker og bilder til delene du har, så jeg kan kikke litt da må se om det slår mtech for min del er jo sikkert litt dyrere enn mtech også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 fin bil og fine planer likte virkelig den leppa under mtec fangeren du vurderer vet du å mye den koster? ble litt sugen jeg å ser du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 BMW91 Takk takk får se om det blir mtech nå da, kanskje det blir ACS delene til Richie85.. men vi får se http://www.kerscher-tuning.de/styling/i ... lerschwert der har du direkte link til Kerscher siden jeg fant den på, nederst på siden er leppa jeg sikler på. 200euro står den til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 synes ikke den prisen var gal ser at den fremhever mtec fangeren ennå mer tror jeg å skal vurdere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 BMW91 Jepp helt enig, den får hissigere look syntes jeg. tørr nesten ikke si det høyt, men de splitterne alle kjøper til mtech'n syntes jeg ikke er no fine da er det bedre med orginal mtech fanger uten noe som helst på Blir nok en Kerscher list på meg også hvis mtech'n kommer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 tenker du sånn her? så er jeg faktisk enig mye finere med helt mtec fanger istedet for å sette disse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 BMW91 Jepp de der ja, syntes fangern får "underbitt" og ser litt unaturlig ut :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 helt enig! men det er helt smak og behag for de fleste synes det er døds tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 BMW91 jepp derfor jeg ikke tørr å si noe negativt om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 haha er bare glad ikke alle har samme smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 Hadde tatt seg ut det, hvis ALLE kjørte rundt i helt lik bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå