Gå til innhold

Glenn's e46 ACS - solgt :,(

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kan jeg jo legge ut litt bilder om hva som ble gjort igår :)

ACS speilene er pusset klare for lakk, både brakketer og speil

qxebpkyr0ip19heiwwsa.jpg

da var hullene tettet, selv om det ikke ble plastsveis

tech-7 ordner det meste, skal beskjære og sparkle neste økt.

syns ikke så godt her, men de plast delene står litt på insiden så det blir plass til litt sparkel :)

cj2cspfyc9c2134lk7tc.jpg

baksiden av leppa etter tech-7 og deler fra golf 3 fanger :P

tmjwpyxxue963mtxc66f.jpg

skal lakkere denne fangeneren med leppa ferdig montert, så

lakkerte nederste del som leppa skal dekke sort selv.

efnzwfow9x6ywdej9b78.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update da..

blitt lite mekking på fangern siste dagene, skjedd mye annet.

men fikk vasket bilen og tatt en par mobilkamera bilder bare for morro :mrgreen:

5gb3adulh81biei799cw.jpg

3wjv8lx1rityvqsle8pv.jpg

Bruker selfølgelig Meguiars bil shampo og vaskevott :D

er ikke så galt med iPhone bilder da :lol:

Blir kanskje litt mekk på fangern i dag hvis jeg er heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett gjennom tråden din nå :) Går virkelig unna i svingene her ser jeg. (Synd det ikke går så fort på rettstrekkene da :) ) Tar jo virkelig form. Hva jobber du som forresten? Jeg gjetter bilmekanikker. Synes splittere på m-tech front blir bra jeg. Vurdert noen kantfelger da? Vet ikke hvor mye penger det koster, men hvis det ikke er så altfor dyrt, kunne du jo bygget om fronten til facelift. Sett noen gjøre det her inne :) IreneL sin er bygget om i fronten mener jeg å huske. Men fortsett den fine jobben :D Blir nok veldig pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spruddel

Hehe takk Spruddel :) nei går ikke akkurat unna på rettstrekket, men klarte å kjøre fra en Hayabusa på e18 (med litt juks) :D

Han trakk seg så jeg brant forbi hehe :D var nok ikke langt unna dobbelte av fartsgrensa der, tok riktignok noen km..

Er nok ikke bilmekaniker, men takk for komplimentet :mrgreen: jobber som grunnarbeider hos en entrepenør i sandefjord. med andre ord, spar i bakken og legger rør/kabler.

Meningen min er nok den samme om splittere enda.. men mtech2 fronten er fortsatt høyt på lista med en egen vri :)

Facelift gidder jeg ikke tenke på engang, da kjøper jeg en ny bil istede hehe. blitt litt småforelsket i hvit coupe.

Felger ja, lurt veldig på om jeg skal bytte til neste år, sikler veeeeldig på disse:

Felgpakke m235/35-19 GS-Gold track (E-36/46) Gs bildeler :)

b8xbueh0m2iy575qhx7k.jpg

Er endel småfeil med bilen, i mine øyne. blir gal av steinsprut merkene på panseret og en rar "klonke" lyd når jeg kjører i humpler eller bilen rister.. :(

nå skal jeg snekre på skaterampen i horten, så der gikk lørdagen gitt :) ha en flott helg alle mann!

HUSK Å VASK BILEN! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de felgene der er ikke feil :) Steinsprut er alltid like irriterende.. Vaske bil har jeg allerede gjort.. Eller spylte den imorges fordi den var på real poleringsrunde igår, så var litt tørt polishpulver som måtte spyles av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...