Richie85 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Går unna i svingene nå, Glenn! Veldig bra.. moro å se bilen din ta form i det tempoet der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Grattis Hvordan går det med acs-leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 Takk takk skal jobbe med leppa i morgen, blir nok montert på ekstra fangeren også, da er nok alt klart til lakkering bare å vente på feriepenger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Da kan jeg jo legge ut litt bilder om hva som ble gjort igår ACS speilene er pusset klare for lakk, både brakketer og speil da var hullene tettet, selv om det ikke ble plastsveis tech-7 ordner det meste, skal beskjære og sparkle neste økt. syns ikke så godt her, men de plast delene står litt på insiden så det blir plass til litt sparkel baksiden av leppa etter tech-7 og deler fra golf 3 fanger skal lakkere denne fangeneren med leppa ferdig montert, så lakkerte nederste del som leppa skal dekke sort selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 liten update da.. blitt lite mekking på fangern siste dagene, skjedd mye annet. men fikk vasket bilen og tatt en par mobilkamera bilder bare for morro Bruker selfølgelig Meguiars bil shampo og vaskevott er ikke så galt med iPhone bilder da Blir kanskje litt mekk på fangern i dag hvis jeg er heldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Ble litt fanger mekk ja! fikk prøvemontert og sparklet litt. selfølgelig et bilde å vise frem litt hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 Kommer til å bli knallbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Da har jeg bestillt nye bremser til hele bilen + rep set og bremsepasta Neste helg blir det masse skruing for å få skiftet bremser og satt på senkesett God helg alle mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Kommer til å li lækkert dette her Gleder meg til å se bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 Gleder meg sykt til å få slept den litt ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 moro moro!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Sett gjennom tråden din nå Går virkelig unna i svingene her ser jeg. (Synd det ikke går så fort på rettstrekkene da ) Tar jo virkelig form. Hva jobber du som forresten? Jeg gjetter bilmekanikker. Synes splittere på m-tech front blir bra jeg. Vurdert noen kantfelger da? Vet ikke hvor mye penger det koster, men hvis det ikke er så altfor dyrt, kunne du jo bygget om fronten til facelift. Sett noen gjøre det her inne IreneL sin er bygget om i fronten mener jeg å huske. Men fortsett den fine jobben Blir nok veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Spruddel Hehe takk Spruddel nei går ikke akkurat unna på rettstrekket, men klarte å kjøre fra en Hayabusa på e18 (med litt juks) Han trakk seg så jeg brant forbi hehe var nok ikke langt unna dobbelte av fartsgrensa der, tok riktignok noen km.. Er nok ikke bilmekaniker, men takk for komplimentet jobber som grunnarbeider hos en entrepenør i sandefjord. med andre ord, spar i bakken og legger rør/kabler. Meningen min er nok den samme om splittere enda.. men mtech2 fronten er fortsatt høyt på lista med en egen vri Facelift gidder jeg ikke tenke på engang, da kjøper jeg en ny bil istede hehe. blitt litt småforelsket i hvit coupe. Felger ja, lurt veldig på om jeg skal bytte til neste år, sikler veeeeldig på disse: Felgpakke m235/35-19 GS-Gold track (E-36/46) Gs bildeler Er endel småfeil med bilen, i mine øyne. blir gal av steinsprut merkene på panseret og en rar "klonke" lyd når jeg kjører i humpler eller bilen rister.. nå skal jeg snekre på skaterampen i horten, så der gikk lørdagen gitt ha en flott helg alle mann! HUSK Å VASK BILEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Hehe, de felgene der er ikke feil Steinsprut er alltid like irriterende.. Vaske bil har jeg allerede gjort.. Eller spylte den imorges fordi den var på real poleringsrunde igår, så var litt tørt polishpulver som måtte spyles av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 Blir nok en runde med meguiars votten i morgen ja har ikke brukt bilen idag engang polert bilen din ja fortjener du, hehe morro med strøkne biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå