Glenglen Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Trenger litt hjelp, noen som vet hvor jeg kan få tak i "plugg and play" bakpotte med dobbelstuss til en rimelig penge? er ikke ute etter effektanlegg, bare utseende. blir jo ikke akkurat no rå lyd i denna symaskina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Jeg har et forslag til deg.. kan ta det på sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Sweet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 Liten update igjen Takket være Mr Richie (som vanlig) så har jeg fått tak i et flott eksemplar av en dobbelstuss! Etter liten halvtime med vask, skrubb og litt autosol fikk jeg de blanke igjen. var helt sorte! glemte å ta "før" bilde.. menmen Også fikk jeg pakken fra Koed igår med bremser og repkit! -skiver til hele bilen -klosser til hele bilen -bremse pasta -repkit 2x for bak -sort varmelakk til kaliperne Når jeg først var ute å leket meg, klarte jeg ikke la vær. måtte vaske! her er noen små bilder som er tatt med iphone haha jaggu kom garasjene med på bilde blank og fin! Jada vet den trenger senk, ligger i garasjen sammen med de nye bremsene. nå som det endelig er ferie, skal jeg skru alt! dvs Bremser, eksos og senkesett. noen som vet hvilken lys farge det er på biltema sine angeleyes? med tanke på at jeg har byttet alt til super white lys, vil jeg jo ikke ha gule AE GOD ferie alle mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Jøss! Kunne stussene bli så blanke hehe.. ang Angeleyes, bilde av bilen til Kristian, lånte bilde fra tråden hans, regner med det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Det går selvfølgelig bra Bare moro det. AE fra biltema er igrunn veldig ok synes jeg. veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Blir nok en tur på biltema i morgen å handle AE ja var redd for at de skulle være gule, men ser rått ut på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Ble bra på Kristian sin, ble nok spesielt bra etter at han fikk stripset og pyntet litt på kablene nedi der........... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Ble bra på Kristian sin, ble nok spesielt bra etter at han fikk stripset og pyntet litt på kablene nedi der........... eller? Ser veldig bra ut, uten tvil. Når det gjelder orden i kablene Richard, såå henger jeg litt på etterskudd ennå Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 11, 2010 Share Skrevet Juli 11, 2010 Ble bra på Kristian sin, ble nok spesielt bra etter at han fikk stripset og pyntet litt på kablene nedi der........... eller? Når det gjelder orden i kablene Richard, såå henger jeg litt på etterskudd ennå Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Ser veldig bra ut, uten tvil. Når det gjelder orden i kablene Richard, såå henger jeg litt på etterskudd ennå Haha Er faktisk veldig stor jobb og stripse de kablene. skjønner deg godt Kristian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Haha.. Holder på med bilen idag. Må vel nesten gjøre det etterpå Er vel på tide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Haha.. Holder på med bilen idag. Må vel nesten gjøre det etterpå Er vel på tide. Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Haha..Veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 fin bil! om du kjøper Biltema AE så lag en DIY på installasjoen da og har du xenon ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå