Dr_S Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Denne blir jo bare bedre og bedre! Liker best facelift sedanene, men er jo ikke mye som skal til for at prefacelift også blir pent. Hvordan fikset dere det med potta, er bakpotta byttet ut eller.no? Og hvordan fikk dere 190 med 323'n til Kristian i Frodeåstunnelen? =) Det klarer ikke jeg engang, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Det er for slapt av deg Dr_S.. er vel ikke noe problem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Det går helt fint, Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Dr_S Var veldig enkelt med potta, orginal fester og en overgang til riktig dim på eksosrøret, litt sveis og done Beste DIY jeg klarte å få til uten å demontere lykta en gang til tenkte ikke på å lage det når de skulle monterers derfor ble det bare brukt de bildene jeg tilfeldigvis tok når jeg monterete AE ///Kristian er gærn, derfor klarte vi 190 der hadde vell 130-140 når vi kom inn i tunnelen fra Kilen sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Men det er vel ikke to rør ut fra 316 potta? Derfor jeg lurte på om det var byttet bakpotte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 316 har enkel stuss og enkelt rørs eksos. Hele lyd demperen bak ble byttet fikk bakpotta av Richie85 og er ikke sikker på hva den har stått på orginalt, men må jo være en e46 med dobbel stuss orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Dr_S, den stod på 320i Touringen jeg hadde, byttet til Eisenmann på den husker du Går fint å putte på eksosen fra 320-328 med M52 motor, altså enkel inngang, da trengs det bare en overgang.. og det hadde jeg liggende fra Eisenmann som Glenn fikk med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Den overgangen ble ikke brukt forresten svendsen eksos mekka noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 kjekt! Hvordan ligger du an med tanke på resten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Liten teaser fra photosession med Kny's 320d og Ronny sin Golf 3 mere kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 hehe, tatt utenfor bilblioteket i byen det el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 nope, bakkenteigen høyskolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 ah! Prøvde hardt å finne ut hvor det var serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Her er noen bilder fra Bakkenteigen photoshoot vi hadde megselv, Kny og mr VW k-ron K-ron har kamera utstyret i orden å masse skills i bilder og redigering. Alle bildene er HD-R og redigert for øyets nytelse enjoy Husk og klikk for store bilder, mye bedre kvalitet da. Nye favoritt bilde av bilen helt klart <3 Måtte ha et par med posering ved bilen Blitt fornøyd med rumpa nå altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå