Bjorni92 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Hei, noen som har DIY for disse? http://umnitza.com/eagle-eyes-tails-pai ... p-323.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Det meste står forklart her. Det eneste er at du må finne en plass å teipe fast elektronikkboksene. Jeg satt de fast inni bakskjermen bak teppet. http://www.my330i.com/mod32.php#F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Bakskjermen bak teppet? På siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Her er resultatet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Utrolig pent! Du fant ut av plassering av elektronikkboksene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 blei bra det der sitter å venter på led lyktene eg og, noen problem du møtte på under montering ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Nei, gikk plettfritt Eneste var vel de pluggene som satt ganske hardt... Men det finner du ut av Her er forresten en grei DIY, http://www.bimmian.com/elements/page.ht ... RL/LRL.pdf Denne er faktisk for disse lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Utrolig pent! Du fant ut av plassering av elektronikkboksene? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 fekk montert mine og i løpete av veka ser ein god del bedre ut enn org baklys med oransje blink. var ikkje store problemet med å finne ei grei plassering til elektronikk boksane. Bjorni92: takk for pdf'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Bra! Bilder? Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 skal klare å hoste opp noen i løpete av kvelden/mårodagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 litt bilder fekk ei lita glipe i mellom baklykt og tåkelyktene på bagskjelokket som var vanskelig å få til å forsvinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Hmm, gjorde du det alene? Jeg hadde med meg en, så var enklere å få plassert de riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 tok dei aleine, før prøve igjen trur eg er ikkje så altfor masse å hente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå