drunken' Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Slenger ut noen bilder av nypolert bil! Den har sunket litt foran i løpet av vinteren, så har jeg satt på tykkere fjærgummi bak. Så nå er høyden helt perfekt i mine øyne. Har valset hjulbuer bak, men når jeg "heisa" den bak satte jeg på 10mm spacere. Da ble hjulet helt perfekt i forhold til hjulbua! Bilstein B10 60/40 senk i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Så veldig pen ut den bilen din, bilen kledde de felgene veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 ser strøken ut! en av de finere e36 jeg har sett på en stund. Eneste jeg legger litt merke til er at den virker ganske "høy" ut bak, på bildene bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend E30 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Fin bil clean styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Pen bil. Hva er dekk/felgdimensjoner bak? virket bare så veldig svære de bakdekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Er 225/40-18 foran og 245/40-18 bak på 8" og 9" felg, bredere kant bak. Har ikke tenkt så mye over det, men vet at den ser litt høy ut bak. Synes uansett at felgene ligger perfekt i forhold til hjulbuene nå! Burde kanskje vært 245/35-18 dekkdim bak? Men skal da være samme "høyde" på dekket selv om bredden er forskjellig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 pen bil! henger endestussene dine litt skjeivt? pent poleringsresultat, vil du fortelle om prosessen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Henger bittelitt skjevt, men hakke fått gjort noe med det. Ser værre ut en det er på bildene egentlig! Har alltid vært skeptisk til turtel wax sine produkter, så skulle egentlig bruke meguiars som jeg er veldig fornøyd med. Stakk innom bilextra for å kjøpe noen nye microfiberkluter da jeg så at det var tilbud på "blackbox" --> http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=35545 Prosessen er samme som andre "simple" lakkrens og voks-poleringer: - Avfetting - Skikkelig vask med såpe og svamp - Tørk - Evnt fjerning av lister og skilt, og/eller maskering - "Pre-wax cleaner", lakkrens med sort pigment - "Black carnuba blend wax", voks med sort pigment - "Black spray detailer", finish-spray som fjerner eventuelle voksrester osv Ga 390 kr for dette settet, med microfiberkluter osv. Så var verdt et forsøk! Er sånn midt på treet fornøyd.. Ble et greit resultat, men turtel er ikke like god å jobbe med som Meguiars! Måtte jobbe ganske hardt for å tørke av lakkrens og voksen. Men er noen int i relativt billig vokspakke, så er det bare å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 YES! Me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Kan ikke annet en å si kjempe pen is Min ble litt sånn høy bak også,men har mulighet til å senke litt mere,men din ligger perfekt. Vet ikke om det er på grunn av 18 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Takker! Er mye pga 18" felger da, blir lavere med 17".. men hadde 18" før jeg byttet, så da ble det 18" igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå