OrjanBmw Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Pilotene klager ikke bare når de blir lyst på av en slik laser under landing, de blir totalt blendet hvis man treffer cockpiten, bare søk youtube og se filmer fra cockpit der dette skjer, det er veldig farlig og de som gjør sånt burde blir fengslet på lik linje som drapsforsøk ganger antall passasjerer på flyet... Har forøvrig blitt blendet da jeg var ute å kjørte med en sånn laser og ble totalt blendet i 80km/t. Jeg stoppet, fant jævlene, tok laseren og kastet den på sjøen. såvidt jeg husker var det noe rundt 200mw grønn laser. Tror jeg hadde det mer moro den natten enn ungdommen som syns det var gøy å blende biler Har prøvd slike selv, er gøy å bruke, men vennligst ikke bruk de for å lage farlige situasjoner, det er OK hvis noen lyser laser på meg mens jeg sitter i stuen og ser på tv. Men når jeg kjører bil i 80km/t ser jeg det som det samme som å f.eks. kutte en bremseledning i håp om at vedkommende skal kresje... det er en viss forskjell, men alikavel, når man når en viss alder skal man kunne tenke selv.
al3x Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Beklager OT, men hva skal man egentlig med en slik? Kan den brukes til noe forniftig liksom ? Bare spør av ren nyskjerrighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå