Bmw mann Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Da har jeg blitt kvitt noen av tingene... Til innbruddspris. Dette er igjen.. Dashbord - 2stk, 1stk grått med airbag på passasjer side, 1stk svart uten airbag M3 forsterkninger til karosseriet - nye fra Koed. Sparco stabstag Bakluke - Ny, sveist igjen skilt plass M3 girkasse, kjørt 56000km. Understellsdeler, som varmeskjold, div deksler og annet som kommer fra komplett demontering av begge bilene Sikkert noe mer utstyr som jeg har, men kommer ikke på alt. Pris vet jeg ikke, men dere får komme med bud, så får vi se Kan være behjelpelig med frakt. Ta kontakt. Seriøse kan skrive innlegg eller PM, dere andre kan finne en annen plass å skrive innlegg Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Alt av deler ligger lagret varmt på lager. Har tilgang på det lageret fra 07 00- 1500 hverdager, så å kjøpe små ting blir ikke aktuelt da det koster meg mer å hente delene enn salgspris. Men kom med forespørsler, så ser vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 selge den orginale bakakslingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Desverre, den har jeg solgt. Det samme gjelder fremstillingen fra IS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 hva er prisen på dette her ? uten dør kitt opplegget og e46 styling/bredding greiene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Kom gjerne med bud på hva dere kan tenke dere å gi. Synes jeg det blir for lite så sier jeg ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 70K, så får dere med ALT !! Bare styling kittet alene koster 60K... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Vennligst kom med innspill. Er dette for dyrt for hele prosjektet eller er det uinterresant ? Går som sagt an å kjøpe dette i deler. Kom med tilbud, bilen haster mest med å få vekk... Det andre ikke så, men kan gå billig hvis jeg får et greit seriøst bud. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebuz Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Det fins altfor mange ombygde M3'er allerede, kvitt deg med chassis for knapper og glansbilder og selg resten som deler på deleforumet. Å selge det slikt halvferdig har jeg ikke tro på dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Det er derfor jeg har skrevet at det kan selges i deler, men er ikke mange som har tatt kontakt. Men vil nå si uansett om det er alt for mange av dem, så må det vel være noen som kan ønske seg et slikt prosjekt til den prisen. Om jeg selger ALT for 70k så har jeg nå tapt over 50% Hvis det er noen som ønsker bilen, slik den står, ta kontakt. Går svinbillig om noen henter den innen 10 dager grunnet plassmangel. Hvis ikke må knoksen hente den. Litt kipt det da når det står understell fra M3 på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebuz Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 En annen ting er at det -er- sommer nå, folk har gjerne andre ting i tankene enn bil og bilmekking. Dette er egentlig et prosjekt for sene høstdager. Føler virkelig med deg, det å tape så mye penger på noe er ordentlig kjipt, men jeg er redd du må under 40-50 for å finne en kjøper akkurat nå. Tror jeg hadde forsøkt en annonse på finn om jeg var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Satte en ut igår, så får se responsen på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martinsen Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Jeg kan være interisert i m3 understellet. og når det står komplett så regner jeg med at det er både fram og bak? prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå