Hans Wilhelm Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Noen her som har erfaring med speilene til E36 fra Koed? De har jo både "vanlige" M3 speil, og type 2, samt DTM look speil. Hvordan ser de med carbonlook ut?
NA Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Jeg hadde de m3 kopi speilene på min forrige e-36. Meget fornøyd med de, kosta ca 800kr og hadde varme pluss eljustering. God passform og bra utseende også
Chris_325iM Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 god passform, og pene og alt i orden, men jeg har sliti med at sokkelen korruderer! har lakkert de opp 1 gang pga korrusjon, og nå har de begynt å korrudere igjen, noen små bobler i lakken i hjørnene... dette er iløpet av en 3års periode, så min erfaring er at de ikke er så glad i norsk vinter, da de korruderer hver gang! men kan være at jeg har vært uheldig også! jeg kommer hvertfall til å prøve noe annet nå
Hans Wilhelm Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 Jeg skal i tilfelle ha de på den gule, sa blir nok ikke mye vinter. Hva skal du ha neste gang?
Chris_325iM Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 har lyst på ACS speil egentlig... bare for å prøve noe annet, men jeg har ikke bestemt meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå