Rogern Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Skal stå i bakkant i veiva, der akselen fra girkassen treffer Tenker du på svinghjulslager? Det lageret som er banket inn i senter av svinghjul? Dette følge garantert med hvis han kjøper seg ett svinghjul da. Pluss er ikke vanskelig å evt bytte heller:) Dette lageret er ikke banket inn i svinghjul, men inn i veiva. Nr 1 på bildet. Husk også å kjøp filtringen og skivene.
e-30335i Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 å det lageret sitter ikke der nå siden det er en automat bil jeg har kjøpt?
morten325i Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 jupp kan stemme at d ikje er der siden det har vore automat....automat kassan bruker ikje dette sia de har kontørter som er skrudd vast i selve svinghjule på disse... vist du skjønner?? dette koster ikke mange kr..
e-30335i Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 ok da skjønner jeg! greit å vite! flere ting å høste! Bimmers er en fint forum dere! var forresten i dag å henta e-30n å huff det blir en del sveise jobb gitt! men det er jo det jeg liker best så da er jo det greit! (er oppretter) noen som har noe karosseri deler så blir jeg glad! dørene var faktisk bra! det jeg trenger er : bakplate! noen deler fra gulvet! batterikasse foran. det er vel det store å hele! vil ha alle profiler osv i orden da det blir bur i bilen og jeg ikke skal ha teppe i den, skal jo bli litt fin å! Nå skal Heineken nytes kald! ha en fortsatt fin fredag folkens!
morten325i Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 blir bra dette:) flyttet batteriet bak i min....grei å få noen kg der sia motoren er såpass tung...holder på me det samme her.... plages med min..får ikke start :S bilde av min
e-30335i Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Skrevet Juni 20, 2010 detta så jo bra ut da! hvor er det du holder til henn? noen som kunne hjulpet meg med å finne delenr på detta lageret som skal sitte på veiva? finner det ikke jeg. trenger jo sårt en girkasse da svinghjul og clutch. trenger først en kasse da alt skal prøve monteres i motor rom til å starte med.. blir en reindyrka racer detta her tror jeg gitt =)
e-30335i Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 fikk i dag tatt en skikkelig titt på e-30n! Å HUFF DET VAR MASSE STORE MENGDER MED RUST! men jeg kjøpte rumpa på en facelift bil i dag helt komplett med bakskjermer bakplate og alle de andre dele som trengs! nå er det sveising snart på gang! bare få verksted først! 1 juli er jeg i gang! bildene glemmer jeg jo altid å ta!
e-30335i Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 fikk i dag tatt en skikkelig titt på e-30n! Å HUFF DET VAR MASSE STORE MENGDER MED RUST! men jeg kjøpte rumpa på en facelift bil i dag helt komplett med bakskjermer bakplate og alle de andre dele som trengs! nå er det sveising snart på gang! bare få verksted først! 1 juli er jeg i gang! bildene glemmer jeg jo altid å ta!
morten325i Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 fikk du tak i nor på lagre??? har noen bedre bilder av motorromme å..
e-30335i Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 nei ikke fått tak i nr.. ja takk ta gjerne flere bilder!=)
morten325i Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 sån ser d ut ca...har fikse litt til der... å et bilde av biln.. har du bilder av din??? img]http://images.bimmers.no/files/rhbi9u7sosw097sbq3px.jpg
e-30335i Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 skal ta noen bilder i morgen jeg! så legge de ut.. får ikke verksted mitt før til uka, men da skal jeg jammen meg begynne også! bilen skal til sandblåseren mens jeg har feie å jeg reiser neste lørdag, så i utgabgspunktet så har jeg bare ca 30 timer på å demontere den, men det skal vel kunne gå!
e-30335i Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 liten update her da! bilen jeg kjøpte var rett og slett RÅTTEN! så kasta den og kjøpte meg en ny! en 1988 e-30 318i (facelift) bilen er drit strøken! et lite rust hull i bagasjerommet ellers er det ikke noe. bilen er snart klar for lakk, men har ikke peil på hvilken farge det skal bli på"n noen forslag med bilder tar jeg gjerne imot! eller er 7 ern demontert og kasta. motor og bremser og interiør tok jeg vare på. Noen som trenger interiør så blir det solgt grisebillig! ellers har jeg kjøpt meg kasse, svinghjul, clutch,mellomaksel, og bærebruer bak med skiver =) er rett og slett elendig på å ta bilder, men de kommer en dag! forresten noen som vet åssen jeg kopler el nettet fra 7ern i e-30n? ser fler bruker ledningsnett fra e-28 er det lettere? må vel ikke bytte ledningsnett selvom det er fra en e-32?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå