RemyNG Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Har hatt bilen stående en stund nå, men skulle prøve og starte den men får ikke start på den i det hele tatt. Lurer da på om det bensin pumpa er gåen men har ikke hatt problemer med og få start på bilen før. Legger også merke til at den summelyden som man får når man vrir nøkkelen om er helt borte. Kan det være bensin pumpa som har tatt kvelden eller sikringen?
Fisher Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Bare å sjekke sikringsboksen det! Men for å vite om det er bensinpumpa må du skru av bensintilførselen til motoren og se om det kommer bensin. Det er mulig å prøve med startgass for å se om bilen starter på det
RemyNG Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 Prøvde og koble til strøm på bensinpumpa og den sviver ikke så er vel pumpa som har tatt kvelden tror jeg
Fisher Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Det som jeg vet har funka før.. e å sett på tenninga.. å kakk litt på bensinpumpa.. Da kan den start Det gjorde vi på et treff en gang en bmw slutta å funk.. Men om det funker må du nok bytte pumpa til slutt
Fisher Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Er fordi pumpa er blitt treig i løpe av åran.. så den klarer ikke å komme skikkelig i gang.. Men kan jo være helt død og.. men verd et forsøk =) Men alt avhenger jo av at det faktisk er pumpa som er gåen.. Det er jo bare å ta et multimeter og måle kablene med trenninga på! Så ser du i alle fall om den får strøm osv
RemyNG Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 det ga heller ikke noe resultat var like rolig.
^th0mas^ Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Startsperren som fjusker pga sentrallåsen? Lås bilen og lås opp, prøv igjen noen ganger til.
RemyNG Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 tror ikke det er det siden alt annet funker, prøvde og koble strøm til selve pumpa uten at ga noe lyd idet hele. Har pleid og høre en form for summelyd når jeg vrir om tenninga men ikke nå
Fisher Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 da er det bare å prøve med startgass.. starten den da.. så er det nok bensinpumpa
RemyNG Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 ja demonterte jeg pumpa og den sviver ikke så denne er dø
Fisher Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Okey, har du sjekka strømtilførselen osv? hørtes nok død ut da ja :\ Bare å bestille seg ny =)
RemyNG Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 Jepp den fungerer som normalt er vel bare pumpa som har tatt kvelden. Får se hvor det blir billigst og kjøpe det
Fisher Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 www.motortechnik.no bruker å være greie på pris.. men mulig å kjøpe brukt og. Tror det skal være greit å bytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå