Morty999 Skrevet Juni 22, 2010 Skrevet Juni 22, 2010 den ene sjekker turtall og dne andre har ett punkt som sier ifra hvor mtooren er til hjernen.. bytter du om disse har du fortsatt gnist men den starter ikke
phiskarn Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Skrevet Juli 3, 2010 har prøvd å bytte om, den nekter forsatt og starte.. startsperre? tenningsmodulen.. hvor sitter den?
phiskarn Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Skrevet Juli 3, 2010 okeeeii.. nå har vi funne en feil her.. den får tenning... så slår tenninga seg av igjen etter liten stund.. hvor sitter den tenningsmodulen? V innerskjerm? rødt rele?
phiskarn Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 konge det.. men hvor er tenningsmodulen? er det noe annet forum eg burde spørre på kanskje?
Trollet_ Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 årsmodell? m20 har vel aldri blitt levert med startsperre... sett på pluggene at de ikke er fulle av sot/skjit? hadde samme problemet på en 325i jeg hadde (m20b25), fila i en uendelighet uten hell. Tok ut pluggene, rensa de med stålbørste, satte de inn og bilen starta på 3-4 turn's
powerfulglenn Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 konge det.. men hvor er tenningsmodulen? er det noe annet forum eg burde spørre på kanskje? Prøvd og google litt? eller prøve "Søk" på Brukermenyen på bimmers?
phiskarn Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 hehe.. hva tror du eg gjør når eg ikke maser her inne
e-30335i Skrevet Juli 5, 2010 Skrevet Juli 5, 2010 sitter to reeler på v inneskjerm. ikke spør meg hva de er til? men jeg hadde de samme symtomene som deg bytta da det oransje reele og bilen starta fint! mener at det rele sitter sammen med et hvit et. det er bare de to sammen.
phiskarn Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 har bestilt ny hjerne og alle rele nye.. så satser vi på at vi får det til å gå før helgen skal slenge inn noen bilder eg av skuta
phiskarn Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Skrevet Juli 5, 2010 Den lille boksen på bilens venstre side dere mener? der har eg vertfall bare ett rødt rele hehe har noen oransje og svarte og noe annet piss i den store over..
phiskarn Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 jedda.. nå har eg skifta hjerne.. og forsatt ingenting.. tror eg tar og river ut hele jævla ledningsnettet og skifter alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå