e36touring Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 bensintrykksregulatoren skal igrunn holde bensinen der framme da, å den har han jo bytta, men satt du inn ny eller brukt regulator?
Dirty Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 bensintrykksregulatoren skal igrunn holde bensinen der framme da, å den har han jo bytta, men satt du inn ny eller brukt regulator? Stemmer, satt inn en justerbar BTR, hjelper heller ikke å la tenningen stå på litt slik at den kjører opp trykket
-Roger- Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Ok, jeg har ikke så mye teknisk peiling, men tenkte bare at det kunne vært en logisk løsning
Dirty Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Ok, jeg har ikke så mye teknisk peiling, men tenkte bare at det kunne vært en logisk løsning Det var det første som slo meg inn når feilen kom så helt dum kan du ikke være
Erik_S Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Funnet ut noe mer? Rimelig nysgjerrig på hva det kan være
Mpowerman Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 Hvordan blir det hvis du bare slår på og av tenningen før du prøver å starte? Kan jo være bensinpumpen som må ha 2 forsøk på seg for å få opp trykket. Det har jeg vært borti før...
Niklas Skrevet Oktober 14, 2010 Skrevet Oktober 14, 2010 Funnet ut noko meir ? Eg har faktisk det same problemet med bilen min, hender at den bare starter og kutter med ein gang, så må eg starte på nytt. Har prøvd det som du skriver Mpowerman.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå