Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMWCCN.no skulle vel være nede pga. noe med strømutkobling fra fredag kveld, men skulle det ikke være oppe å gå igjen i løpet av lørdag, eller er det jeg som tuller nå? Siden er iallefall ikke oppe enda.

Skrevet

Det skulle være oppe til lørdag ettermiddag, men det har tydeligvis ikke gått som planlagt. Bare å smøre seg med tålmodighet.

Skrevet
Var snakk om til lørdag ja, men alle vet jo at ting tar tid med BMWCCN på nett :roll:

Det er nok ikke bare på nett..

For å være ganske ærlig er jeg møkk lei og har vell nesten gitt opp det meste med BMWCCN..

Etter å ha mast på de i et år om å bli medlem skjer det ikke en dritt og sånt skal man betale for???

Skrevet

Er på innmeldingssida de sliter mest.

Dette har de jo innrømt selv også.

Har aldri hatt problemer med det selv. Eller det vil si... Fikk aldri noe svar på mailen jeg sendte der jeg sa jeg ville melde meg inn, men meldte meg inn på et treff og alt har fungert knirkefritt siden :wink:

Skrevet

Kanskje ting hadde blitt bedre om de hadde bytta til en annen distributør, og ikke minst et annet forum!

Norges mest uryddige forum spør du meg.

Skrevet
Kanskje ting hadde blitt bedre om de hadde bytta til en annen distributør, og ikke minst et annet forum!

Norges mest uryddige forum spør du meg.

Annen distributør av strøm? Utskifting av strømtavlen, som var grunnen til strømutkoblingen, hadde blitt skiftet uansett distributør av strøm. Dette var en oppgradering på bygningsmassen fra utleiers side.

Skrevet

De holder vistnok på, men skjer jo aldri noe. Vært diskutert MANGE ganger der inne.

Det som er litt rart er at flere av underavdelingene har vanlige forum. Ser virkelig ikke problemet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...