pedro Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 HEI Er det noen som har ettermontert Sideairbag i E36n og vet hvordan dette gjøres?? Jeg har en B3 som snart skal vises BT, men problemet er at den norske bilen ikke har sideairbag og dette har originalbilen Den har også 4X vindusheis og den "norske" bilen mangler også dette. Ingenting av ledningsnettet er der til kontakt i dørplater i C stolpen og til vindusheis bak. Hvordan løser jeg dette? Noen som er kompetent til å ta denne jobben her inne Jeg har hele ledningsnettet fra original B3 som kan klippes og skjøtes, men jeg føler meg ikke kompetent til dette, spesielt ikke airbagdelen da dette går på sikkerheten løs og at BT sikkert kommer til å ha noen innsigelser hvis jeg kommer på visning og dette ikke virker! Jeg blir svært glad om noen kunne ta denne jobben å utføre den profft eller tipse meg om løsninger. På forhånd takk! Pedro
pedro Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Bumper denne en sen fredag/ tidlig lørdag Virkelig ingen som har bygd om gammel E36 uten airbag til "nyere" med sideairbag Må da være noen her som har montert elheiser bak P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå