Concep Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Selger ett sett med s50b30 Grenrør ! Stammer fra en E36 M3 3.0 liter. Dette passer også m50 motoren, og du finner vell ikke noe bedre eksos oppgradering til den motoren enn m3 grenrøra. Ps. disse kosta 22 000 nye ! Bud!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Opp^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Disse bygger vel mer ned/under enn org m50 manifolder? Så eksisterende eksos videre kan ikke brukes uten modifikasjon? Eller? Starter å by 500 jeg, så er budrunden igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Byr 600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Ja de må modifiseres for å passe m50 org eksos ! Bud motatt, men selges ikke til den prisen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Er det fleksible röret uskadet? Og er grenrörene uten bulker? Da byr jeg 2.500 kr inkl frakt. Det er vel en del jobb og tilpasse dette til M50. Flensene har större dimensjon pä M3. Jeg har liggende M3 kat. og bakpotte, sä ingen problemer for meg. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Er det fleksible röret uskadet? Og er grenrörene uten bulker?Da byr jeg 2.500 kr inkl frakt. Det er vel en del jobb og tilpasse dette til M50. Flensene har större dimensjon pä M3. Jeg har liggende M3 kat. og bakpotte, sä ingen problemer for meg. Eirik. Flensene passer overens, er bare hullene som er større på m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Jeg har ikke prövd ä koble sammen M3 grenrör og 325 kat. Har kjöpt nye flenspakninger til M3 grenrör og M3 pakningene har i alle fall större dim. enn 325. Uansett mä en sikkert gjöre sveisearbeid pä 325 kat.en for ä fä det til ä passe. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Bud motatt Er det ikke noe høyere bud til imorgen er det solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Jeg er klar for ä kjöpe grenrörene. Men det er en forutsetning at det ikke er skader pä grenrörene. Du kommenterte ikke mine spörsmäl om tilstand. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Grenrørene er skadefrie ! fleksidelen er helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 opp Selges til Eirik Viste om han er inntr, om ikke høyere bud innen han har svart meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Hei du. Da kjøper jeg grenrørene. Du kan sende ditt kontonummer på PM til meg og ditt navn, så overfører jeg pengene i kveld. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 SOLGT ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Hei du. Jeg venter på grenrørene. Er hjemme i Norge igjen nå. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå