Bimmerfører Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Noen her inne som har testet Powerflex sine foringer, bærearmer og stabstag?? Ser prisen er veldig lav på powerflex kontra feks GS sine egne deler.
S.Arnesen Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 powerflex er ett godt utprøvd merke, så ikke noe å bekymre seg for. Jeg skal kjøpe meg til bærearmene og stabstagene selv også...
Bimmerfører Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Skrevet Juni 14, 2010 Det er bra, for jeg har nå kjøpt både og til bilen. Den jobben med å presse inn og ut gidder jeg ikke å drive med en gang til. Så da får jeg se i morgen, etter å ha skiftet alt hvordan bilen blir.
Brekke Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 kan du kjøpe på: www.Koed.no & www.gsbildeler.no Jeg er selv veldig fornøyd me powerflex!
Gjest Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 powerflex og "gsperformance" er ganske likt i pris. prisen på gsp er i sett, og oppgitt pris på powerflex er per foring, altså det dobbelte av oppgitt.
winchester Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Har selv handlet alt av GS-Performance foringer, og er kjempe fornøyd med kvaliteten! Anbefales på det sterkeste.
bustadmo Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 har det meste av powerflex (utenom stabstag frem) og GSP girkasseoppheng, og er kjempefornøyd
winchester Skrevet Juni 19, 2010 Skrevet Juni 19, 2010 Fikk GS-Performance sine bærebro foringer til forstillingen i dag, førsteinntrykket er kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå