///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 ymse kvalitet, men er nå noe... sitter på en crap pc, så de blir så som så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Flotte bilder! Men den oransje e30'en så jo gul ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 ja, men den var litt gul hehe... sto en ST170 (focus) i nærheten og den var MYE mer oransje... det er vel bare et tegn på at bmwer ikke skal være oransje hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 E30 i Jägermeister orange er jo dritkult Mulig at denne var litt gulaktig, men jeg synes den var tøff uansett. Forøvrig var bildene dine veldig bra, Sondre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 God kjøring igår mysild og Sørend Fristet og spørr om en tur ja .. Edit: Søreng* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 E30 i Jägermeister orange er jo dritkult Mulig at denne var litt gulaktig, men jeg synes den var tøff uansett. Forøvrig var bildene dine veldig bra, Sondre. joa, men da er den jo gjort litt mer utav hehe... takk for det fikk jo tatt noen mellom slagene hehe God kjøring igår mysild og Sørend Fristet og spørr om en tur ja .. du skulle jo bare spurt... men den andre hjelmen jeg hadde var på utlån... så litt vanskelig hvis du ikke hadde hatt med hjelm... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Det er god bil den oransje alså, orginal m-teck 1 godkjent med m50b25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Pappa ville også stillt opp med e61 535en vår men fikk ikke låvt av mamma.. >. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Det er god bil den oransje alså, orginal m-teck 1 godkjent med m50b25 var gjennomført fin ja! det skal den ha! men for min del er farge som oransje, kawa grønn etc, litt for prangende... litt for mye, se på meg... ^^ men bilen i seg selv var tøff, ville gjort et par endringer på grøftelys og litt (mer) senk... Pappa ville også stillt opp med e61 535en vår men fikk ikke låvt av mamma.. >.< hahaha!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Ja er enig der, den trenger KRAFTIG senk, og de grøftelysa sto i når han kjøpte den så de ryker nok snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 God kjøring igår mysild og Sørend Fristet og spørr om en tur ja .. Edit: Søreng* Takk, er vel fornøyd selv med kjøringen i går også Er bare å spørre vettu, Ta med hjelm neste gang så får du sitte på en tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Gøy! Er dette en gokart-bane eller? Så så liten ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Go kart bane ja men er jo mye svinger, så bruker vel 60 sekunder eller noe på å kjøre rundt ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå