sexeren Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 ønsker å kjøpe 3 eller 5 serie, eller annen tøff bil. Veldig inntresert i ferdig rigget turbo bil, kan kjøpe delvis montert turbo eller bil me små defekter. Bil må være i god/grei stand, helst eu-godkjent. Gi en melding viss du har en bil for salg, veldig åpen for forskjellig bil egentlig. Bør helst være 2.0l+++ minste krav er is motor. Manuell er nesten et must! Håper på raske svar da bilen min ble stjålet å kondemert, å trenger bil fort Mvh Glenn
ges87 Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Kan denne være av interesse? viewtopic.php?f=40&t=155612
sexeren Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Takk for post, vurderer alt som blir postet. Men ser helst etter manuell i tilegg.
andyE30 Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 du kan få kjøpe e39turboen min;) men ikke til 90tusn lr lignende:p
Clerion Skrevet Juni 16, 2010 Skrevet Juni 16, 2010 Tjaaa. Ser ikke helt for meg hva slags bil du er ute etter. Men jeg har en E36 320i til salgs (= Får ny Mtech- front over helgen, har mtech diffusor, vinge, speil og lister. Led-baklykter (fine typen) Angeleyeslykter fra FK med sort innmat. Hvite blink foran og på siden. Manuell, el vinduer foran, el-soltak, Antispinn (skrus av med knapp når rompa er villig) nakkestøtter bak. 180 000 på teller`n og forholdsvis lite rust. Ingen ulyder i motor, tørr og fin. Montereal blau. Har bare bilder av den uten frontfanger så ikke så mye å vise frem akkurat nå men sender på oppfordring om det skulle være interesse.
sexeren Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 du kan få kjøpe e39turboen min;) men ikke til 90tusn lr lignende:p Hadde ikke vert feil det du, men for høy prisklasse desverre
sexeren Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Skrevet Juni 16, 2010 Tjaaa. Ser ikke helt for meg hva slags bil du er ute etter.Men jeg har en E36 320i til salgs (= Får ny Mtech- front over helgen, har mtech diffusor, vinge, speil og lister. Led-baklykter (fine typen) Angeleyeslykter fra FK med sort innmat. Hvite blink foran og på siden. Manuell, el vinduer foran, el-soltak, Antispinn (skrus av med knapp når rompa er villig) nakkestøtter bak. 180 000 på teller`n og forholdsvis lite rust. Ingen ulyder i motor, tørr og fin. Montereal blau. Har bare bilder av den uten frontfanger så ikke så mye å vise frem akkurat nå men sender på oppfordring om det skulle være interesse. Det kan være bil jeg er ute etter, litt langt vekke men. Greit me litt bilder viss det lar seg gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå