DJB88 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Har en 525tds jeg selger deler av. Bilen er blå og har ikke skinn. Spør om det er noe du trenger. delene befinner seg i røyken utenfor drammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
godsson Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Har du instrumentpanelet til sangs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 instrument panelet er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themuss79 Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 hva er igjen av bilen?pris på motor,event. det som er igjen av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Jeg har tatt en del deler av denne bilen .. front kassett en forskjerm lamper , fanger etc .. og høyre vange er skåret av pga rep av en skade bil. bilen er ganske nedplukket men det meste av delene skal ligge inne i bilen. bilen er norsk og man får igjen vrakpant på den. motoren mangler turbo og diesel pumpe .. i følge forige eier har det skjedd noe inne i motor. skal prøve å ta av toppen i morgen for å sjekke tilstand på motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Har du hjerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 hei har du støtfanger braketter for bakfangeren som ser ut slik? og har du ledningsnett for hengerfeste? det er da for biler uten check control. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Hei. Ledningsnett for hengerfeste er det helt sikker på bilen da det er hengefeste og kontakt. er di brakettene like på touring og sedan ? har i hvertfall til sedan. Bilen skal demonteres i løpet av noen dager så da vet jeg med sikkerhet om jeg har delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.felix Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 er det orginalt el-nett på bilen? sånn at det er bare å plugge i eksisterende koblinger på bilen? har nemlig ikke lyst til å begynne å "hacke" meg innpå det nettet som er der. delenr: 61128351208 (mulig dette er et overgangsnr fra et annet nr.) skal ha brakettene på sedan så det passer bra. men de MÅ være lik som på bildet om de skal passe sammen med hengerfestet mitt. har du foresten sånn luke til hengerfestet i bakfangeren og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 luke har jeg nok ikke. vet ikke om det er orginalt ledningsnett på hengefeste finner ut av det i løpet av noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Hadde du hjerne? styringsboksen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 har du automatkasse? vis du har send meg en mld på 90073678 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Har ikke automat kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330im Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 hvordan ser motoren ut inni?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 har ingen motorer igjen . alt er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå